اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان البرز:

هوشمندسازی کلاس‌های ششم ابتدایی در اولویت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان البرز گفت: هوشمندسازی کلاس‌های ششم ابتدایی در اولویت قرار دارد و همکاری‌ها و حمایت‌های همه جانبه مسئولان و مردم شهرستان سبب خواهد شد که سرانه آموزشی شهرستان افزایش چشمگیری یابد.

هوشمندسازی کلاس‌های ششم ابتدایی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، غلامرضا حسن‌پور فرماندار شهرستان البرز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در خصوص حمایت‌های مالی مدارس و آموزش و پرورش اظهار داشت: باید قوانینی وضع شود تا شهرداری‌ها نیز همانند دیگر ارگان‌های دولتی بتوانند در امر کمک‌رسانی و تخصیص بودجه به آموزش و پرورش اقدام به همکاری و حمایت نمایند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری‌ها و شورای شهرهای مختلف شهرستان البرز افزود: شهرداری‌ها و شوراهای شهرهای البرز در تمام امور از جمله عمرانی و ورزشی پیش قدم بوده‌اند که امید است در زمینه هوشمندسازی مدارس، نوسازی و تجهیز آنان نیز گام‌های موثری بردارند.

فرماندار شهرستان البرز همچنین ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همواره در اجرای امور و همکاری‌ها و حمایت‌های خویش یکه‌تاز بوده و این نهاد مقدس قصد دارد تعدادی فضای ورزشی و آموزشی احداث نمایند.

حسن‌پور، هوشمندسازی کلاس‌های ششم ابتدایی را در اولویت دانست و افزود: همکاری‌ها و حمایت‌های همه جانبه مسئولان و مردم شهرستان سبب خواهد شد که سرانه آموزشی شهرستان طی آینده‌ای نه چندان دور افزایش چشمگیری یابد.

وی با اشاره به وضعیت شهرک مهرگان عنوان کرد: با توجه به جمعیتی که در این شهرک ساکن خواهد شد، کمبود مدرسه در آن مشهود است.

فرماندار شهرستان البرز در پایان یکی از راه‌های حل مشکل نبود و کمبود فضاهای آموزشی را تغییر کاربری‌های ساختمان‌های بی‌استفاده برخی نقاط شهرک‌ها و روستاها معرفی و تصریح کرد: این فضاهای بدون استفاده می‌توانند به صورت توافقی در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرند تا به عنوان مدرسه از آن استفاده شود.

انتهای پیام/77007/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول