اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش خوسف:

هوشمند‌سازی کلاس‌های درس خوسف نیازمند اعتبار است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش خوسف گفت: هوشمند‌سازی تمامی کلاس‌های درس این شهرستان، نیازمند اختصاص اعتبار است.

هوشمند‌سازی کلاس‌های درس خوسف نیازمند اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی محمد‌پور سه‌شنبه‌شب در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 56 کلاس درس در این شهرستان نیمه‌‌هوشمند هستند، اظهار کرد: همچنین 23 کلاس درس در این شهرستان مجهز به سیستم «دیتا رایانه» است.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان خوسف تنها 13 کلاس درس از امکانات هوشمند‌سازی پیشرفته برخوردارند و کلاس‌های نیمه‌هوشمند این شهرستان، تنها به یک سیستم رایانه قدیمی مجهز شده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش خوسف از وجود 103 آموزشگاه در سطح شهرستان خوسف خبر داد و خاطرنشان کرد: 77 آموزشگاه این شهرستان با 226 دانش‌آموز به مقطع ابتدایی اختصاص پیدا کرده است.

محمد‌پور تصریح کرد: همچنین 17 مدرسه راهنمایی با 757 دانش‌آموز و 9 مدرسه متوسط با یک‌ هزار و 193 دانش‌آموز در این شهرستان فعال است.

*شهرستان خوسف دارای 4 هزار دانش‌آموز است

وی عنوان کرد: در شهرستان خوسف در مجموع 4 هزار و 176 دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند که این شهرستان از نظر پراکندگی اقلیم وسیع‌ترین و از نظر تعداد، کمترین آمار دانش‌آموزی را در استان به خود اختصاص داده است.

*فعالیت 7 مدرسه شبانه‌روزی در خوسف

رئیس آموزش و پرورش خوسف از فعالیت هفت مدرسه شبانه‌روزی در این شهرستان خبر داد و افزود: در راستای انجام صرفه‌جویی در منابع در شهر خوسف، مدارس شبانه‌روزی از آشپز‌خانه مرکزی برخوردار شده‌اند.

محمد‌پور اضافه کرد: همچنین در بخش نیروی انسانی نیز در سال جاری 28 نفر صرفه‌جویی شده که ماهانه مبلغ 335 میلیون ریال از این محل صرفه‌جویی شده است.

وی یادآور شد: همچنین در راستای سیاست کاهش مدارس شبانه‌روزی، دو مدرسه در این شهرستان ادغام شده‌اند.

*حضور فعال خیران مدرسه‌ساز در خوسف

رئیس آموزش و پرورش خوسف با اشاره به اینکه خیران مدرسه‌ساز در شهرستان خوسف حضور فعالی دارند، ابراز داشت: تنها یک تعهد 800 میلیون تومانی یکی از خیران برای ساخت هنرستان تاکنون محقق نشده است.

محمد‌پور در پایان اذعان داشت: در سال گذشته 7 میلیون تومان توسط دانش‌آموزان و 8 میلیون تومان توسط فرهنگیان شهرستان خوسف برای کمک به عتبات عالیات اهداء شده است.

انتهای پیام/69004/ذ10‌/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول