اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانداردهگلان:

135 کلاس درس در دهگلان هوشمندسازی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان گفت: تاکنون 135 کلاس در قالب 65 مدرسه در این شهرستان هوشمندسازی شده است.

135 کلاس درس در دهگلان هوشمندسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی عصر امروز در جریان بازدید از مدارس سطح شهرستان دهگلان با اشاره به اهمیت هوشمندسازی مدارس، استفاده از سیستم‌های رایانه‌ای و توجه به روش‌های نوین آموزشی به منظور ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان و بروز کردن آنان را خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مدارس شهرستان دهگلان باید هوشمندسازی شوند به طوری که اکنون تعداد 135 کلاس در قالب 65 مدرسه در این شهرستان دهگلان هوشمند شده‌اند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان تصریح کرد: این تعداد کلاس هوشمند 2 هزار و 700 دانش‌آموز این شهرستان را پوشش داده است.

وی گفت: عمده هوشمندسازی کلاس‌ها توسط خیرین انجام گرفته است و باید به سمتی حرکت کرد که از ظرفیت خیرین در راستای تحقق 100 درصدی هوشمندسازی مدارس استفاده کرد.

رضائی افزود: تحقق ایجاد شوراهای آموزش و پرورش یکی از خواسته‌های مدیریت عالی آموزشی کشور است و هرگاه مردم در اموری مشارکت نمودند آن کار در مطلوبترین شرایط اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: فرمانداری دهگلان نگاه ویژه‌ای به شوراهای آموزش و پرورش دارد و باید برنامه‌ریزی مناسب در زمینه هوشمندسازی از سوی مجموعه آموزش و پرورش صورت گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان ادامه داد: فلسفه اصلی تشکیل شوراها انجام کارها بر اساس قرآن و آموزه‌های دینی است و باید شور و مشورت مبنای تصمیم‌گیری در آموزش و پرورش باشد.

رضائی در پایان استفاده از اندیشه و تفکر صحیح آحاد مردم جامعه را موجب رشد و شکوفایی و پیشبرد امور دانست و خواستار استفاده مسئولان دستگاه‌ها و ادارات از ظرفیت مردم شد.

انتهای پیام/79002/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول