اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول امور شوراهای آموزش و پرورش فارس خبر داد

اختصاص 2.5 میلیارد تومان به هوشمندسازی مدارس فارس

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول امور شوراهای آموزش و پروش فارس از تصویب 2.5 میلیارد تومان از محل دو درصد نفت و گاز اعتبارات استانی در شورای آموزش و پرورش این استان برای هوشمندسازی مدارس خبر داد.

اختصاص 2.5 میلیارد تومان به هوشمندسازی مدارس فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حبیب‌الله فروغی اظهار داشت: تصویب 2.5 میلیارد تومان به منظور هوشمندسازی مدارس از محل اعتبارات دو درصد سهمیه نفت و گاز از دستاوردهای مهم شورای آموزش و پرورش استان فارس است.

کارشناس مسئول امور شوراهای آموزش و پروش فارس ابراز داشت: این مصوبه در راستانی مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر هوشمندسازی مدارس توسط دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش اضافه کرد: هر سال از 24 تا 30 دی‌ ماه هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده که در این راستا در مرکز این استان و شهرستان‌ها و مناطق آن این شوراها تشکیل می‌شود.

فروغی با اشاره به وجود 56 شورا در سطح فارس گفت: رئیس شورای آموزش و پرورش و استاندار فارس و در شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز فرمانداران و بخشداران این مسئولیت را برعهده دارند.

وی نقش شوراهای آموزش و پروش را در توسعه فعالیت‌های آموزشی مهم دانست و افزود: در تمام شوراها، ائمه ‌جمعه، شهرداران و نمایندگان شوراهای اسلامی شهر از اعضای ثابت جلسات هستند و این خود از ظرفیت اجرایی بالای این شورا حکایت دارد.

کارشناس مسئول امور شوراهای آموزش و پروش فارس با اشاره به تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش در سراسر این استان به طور مرتب هر ماه یک‌بار و بر اساس برنامه زمان‌بندی گفت: به منظور استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی نیز کارگروه‌های تخصصی با حضور کارشناسان خبره از نهادهای مختلف در کنار شوراهای آموزش و پرورش تشکیل شده است.

فروغی در پایان برگزاری دوره آموزشی برای تمام کارشناسان را از اقدامات کارشناسی شوراهای آموزش و پرورش این استان عنوان کرد و از تشویق کارشناسان برتر شورای آموزش و پرورش در سطح فارس خبر داد.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول