اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

امام خمینی عبد به تمام معنا بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با اشاره به خصوصیات اخلاقی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) عبد به تمام معنا بود.

امام خمینی عبد به تمام معنا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان ابهر به مناسبت سالگرد پیروز انقلاب اسلامی به مسئله اخلاق مداری اشاره کرده و از مسئولان امر خواست در فکر حل مشکلات مردم باشند و کار مردم را به پیچ و خم‌های اداری نبرند و تلاش کنند کرامت ارباب رجوع را سر لوح کار خود قرار دهند.

وی در بخش دوم سخنان خود به پیروزی انقلاب به رهبری امام اشاره کرده و افزود: وصف ممتاز امام این بود که کریمانه زندگی کرده و کرامت خود را در قلمرو دین می دانست.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه امام در زمان خودش نوآوری‌هایی داشت، ادامه داد: نخستین نوآوری امام  این بود که ایران را از ذلت نجات داده و به اوج عزت رساند یعنی همان کاری را انجام داد که پیامبر اعظم در بعثت انجام داده بود.

وی افزود: وصف ممتاز دیگر امام این بود که مسئله ولایت فقیه محجور و اسیر در لابه‌لای کتاب‌های شیعه و علما را از مهجوریت به درآمده و به عرصه جامعه کشاند و مسئله حکومت ولایی را که فرشی کرده بودند، عرشی معرفی کرد.

حجت‌الاسلام رحیمی ادامه داد: وصف ممتاز دیگر امام این بود که امام عبد به تمام معنا بود و خودش را در اختیار خدا قرار داده بود و خداوند نیز عالم را در اختیار او قرار داد و لذا امام تمام حرکات و سکناتش الهی بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) وقتی دستش بسته می‌شد و زبان باز می‌کرد ولایت فقیه تدوین می‌کرد و وقتی هم آزاد می‌شد دستان خدایی خودش را مشت کرده بر علیه طاغوت می‌کوبید.

انتهای پیام/2308/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول