اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

رفع محرومیت شوش نیازمند تلاش بیشتری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: رفع محرومیت از سطح شهرستان شوش نیاز تلاش شبانه‌روزی مدیران است و مسئولان در این باره برنامه‌ریزی کنند.

رفع محرومیت شوش نیازمند تلاش بیشتری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام سید محمد امام پیش از ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: رفع محرومیت از شهرستان شوش نیازمند برنامه‌ریزی گسترده و کارشناسی شده است و باید در راستای کاهش مشکلات مردم برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات نیازمند برنامه‌ریزی وسیع هستیم، خاطر نشان کرد: باید در راستای کاهش مشکلات مردم برنامه‌ریزی کرد و در این راستا باید از همه توان فنی و اعتباری شهرستان استفاده کرد.

امام جمعه شوش در ادامه افزود: تلاش برای عمران و آبادانی شهرستان به یک سال و چند سال محدود نمی‌شود باید برای رفع محرومیت در شوش سال‌ها تلاش کرد تا بتوان مقداری از این محرومیت‌ها را برطرف کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش خاطر نشان کرد: همه مسئولان در شهرستان و استان باید برای رفع محرومیت‌ها تلاش کنند و توجه ویژه‌ای به شهرستان شوش کنند.

امام جمعه شهرستان شوش تاکید کرد: مسئولان نباید از وظایف خود کوتاهی کنند و در این زمینه باید تلاش کرد تا هرکس به اندازه مسئولیت خود باری را از دوش مردم بردارد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات زیادی در سطح شهرستان شوش وجود دارد، افزود: مسئولان باید با مدیریت و ابتکار در راستای کاهش مشکلات مردم برنامه‌ریزی کنند و در این باره تلاش و فعالیت کارشناسی شده از اصول اساسی است.

شهرستان شوش از جمله شهرهای محروم استان خوزستان است که شغل اصلی مردم در این شهر کشاورزی و دامداری است و شوش به این دلیل قطب تولید محصولات کشاورزی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول