اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نهادینه‌ کردن فرهنگ کار جمعی راهکار برون‌رفت از محرومیت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نهادینه کردن فرهنگ کار جمعی و برقراری تعامل و همفکری بین مسئولان راهکار برون‌رفت استان از محرومیت است.

نهادینه‌ کردن فرهنگ کار جمعی راهکار برون‌رفت از محرومیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام صبح امروز در نشستی با مجمع نمایندگان این استان اظهار داشت: تلاش برای رشد و آبادانی این استان از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های مسئولان و دستگاه‌های مختلف است و در این رابطه نمایندگان استان تلاش خوبی از خود نشان داده‌اند.

وی با قدردانی از تلاش نمایندگان مجلس این استان، تصریح کرد: دغدغه نمایندگان استان قابل تحسین و قدردانی است چراکه همواره برای رشد و آبادانی و بهبود رفاه حال مردم استان تلاش کرده و جوش و خروش بسیاری در این رابطه دارند.

نکونام افزود: این تلاش و کوشش اقتضای تکلیف‌مداری، ایمان و تعهد به مردم و نظام است و از شما می‎خواهم که همواره در این مسیر آرام نگرفته و با جدیت مطالبات مردم را پیگیری کنید.

امام جمعه شهرکرد بر ضرورت به کارگیری هرچه بیشتر قوه عقل و منطق در تدوین  و اجرای برنامه‌ها، بیان داشت: باید بکوشیم تا تلاش‌های ما در ظرف عقلانیت و منطق شکل بگیرد و با تدبیر ویژه و درایت لازم امور استان را به پیش ببریم.

نکونام ادامه داد: چهارمحال و بختیاری دارای ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی است که آن را به استانی با فرصت‌های بسیار تبدیل کرده است برهمین اساس به فعل رساندن این ظرفیت‌ها نیازمند یک عزم جدی و جمعی در استان است.

وی، نهادینه کردن فرهنگ کار جمعی را از مهم‌ترین راهکارهای رفع محرومیت از این استان برشمرد و اذعان داشت: همفکری و اتخاذ روش‌های جمعی در دست‌یابی به رشد و توسعه از مهم‌ترین اولویت‌های استان است و مسئولان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نکونام در ادامه بر ضرورت تدوین برنامه عملیاتی توسعه و عمران این استان تاکید کرد و گفت: از ابتدای ورود خود به این استان از مسئولان استان خواسته شد که با برنامه‌ریزی مناسب و جامع، آثار محرومیت را از چهره این استان زدوده و آن را به مرحله‌ای از رشد و پیشرفت برسانند.

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقدامات مقطعی راهگشای مشکلات عمرانی این استان نیست، متذکر شد: مشکلات و موانع فراروی عمران و آبادانی این استان باید به طور ریشه‌ای مرتفع شود و از انجام اقدامات مقطعی و بخشی جلوگیری کرد.

نکونام اظهار داشت: پس از گذشت سال‌ها از عمر انقلاب اسلامی شایسته نیست که چهارمحال و بختیاری با قابلیت‌ها و توانمندی‌های بالایی که دارد از محرومیت رنج ببرد.

وی، تعامل و همفکری مسئولان را گام مهمی در راستای آبادانی این استان دانست و تصریح کرد: با وحدت و یکپارچگی می‌توان به همه اهداف مورد نظر جامه عمل پوشاند و وظایف و رسالت‌های خود را به خوبی انجام داد.

انتهای پیام/68004/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول