اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان:

امیدوارم نام ناخوشایند محرومیت از چهره بوشهر زدوده شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: امیدوارم نام ناخوشایند محرومیت از چهره استان زدوده شود.

امیدوارم نام ناخوشایند محرومیت از چهره بوشهر زدوده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی صبح امروز در بدرقه استاندار و مسئولان از ایشان در فرودگاه بوشهر با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند مسئولان خدمات قابل قبولی به مردم ارائه دهند تا رضایتمندی مردم از مسئولان الگو شود، گفت: ما امیدواریم با حضور آقای حسنوند که مردم اظهار رضایت از کار ایشان دارند این استان گام‌های بلندی در توسعه بردارد.

وی تصریح کرد: با این امکانات و شرایطی که در استان است اگر افرادی با جلسات کارشناسی علت مشکلات را پیدا کنند و اشکالات را بررسی کنند می‌توان استان را به سمت توسعه و پیشرفت سوق داد.

حسینی بوشهری افزود: خوشبختانه نمایندگان استان در مجلس در دوره‌های گذشته و این دوره کارهای خوبی انجام داده‌اند و خدمات خوب استاندار و معاونین وی و همکاری خوبی که احساس می‌کنم وجود دارد امیدوارم باعث تحولاتی در استان بوشهر شود و نام ناخوشایند محرومیت از چهره استان زدوده شود.

استاندار بوشهر نیز با قدردانی از حضور آیت الله حسینی بوشهری در استان گفت: حضور جنابعالی مایه دلگرمی برای همه ما و راهنمایی‌های حضرتعالی سرلوحه کار ما خواهد بود.

حسنوند تاکید کرد: ما همه در یک کشتی نشسته‌ایم که بسوی اهداف جمهوری اسلامی ایران در حرکت است که انشاالله با همدلی و در زیر سایه ولایت به پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/66006/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول