اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

رفع محرومیت‌ها مستلزم تلاش مجدانه مسئولان اجرایی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مسائل و مشکلات این استان مستلزم تعامل و تلاش مجدانه مسئولان اجرایی است.

رفع محرومیت‌ها مستلزم تلاش مجدانه مسئولان اجرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید زمانیان صبح امروز در دیدار مجمع نمایندگان این استان با نماینده ولی‌فقیه اظهار داشت: رفع مشکل بیکاری، بهبود اوضاع مالی و معیشتی مردم، کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی و تحقق توسعه پایدار از مطالبات مردم است و نمایندگان مردم استان در مجلس در این راستا تلاش می‎کنند.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های محروم و مظلوم کشور است که با وجود خدمات و تلاش‌های بسیاری که در راستای توسعه‌یافتگی آن انجام گرفته اما هنوز سایه محرومیت بر شهرها و روستاهای آن حاکم است.

وی بر ضرورت تعامل  همکاری مسئولان اجرایی این استان با مجمع نمایندگان تاکید کرد و گفت: نمایندگان این استان در راستای توسعه‌یافتگی و حل محرومیت‌های این استان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و آمادگی لازم را دارند که با تعامل با مسئولان اجرایی این روند را تسریع بخشند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان اجرایی استان آن طور که شایسته و لازم است در جذب اعتبارات و تحقق مطالبات مردمی تلاش نمی‎کنند و این مسئله می‌تواند نقش بازدارنده در توسعه و عمران استان ایفا کند.

زمانیان با قدردانی از تلاش مدیران و مسئولان اجرایی این استان، تصریح کرد: این مسئولان با وجود برنامه‌ها و خدماتی که تاکنون به مردم ارائه داده‌ اما در زمینه جذب اعتبارات و رفع محرومیت از استان متاسفانه اقدامات نتیجه‎بخشی انجام نداده‌اند.

وی بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری و نماینده ولی‎فقیه در سطح کلان و استانی تاکید و خاطرنشان کرد: سامان‌دهی امور استان تنها از طریق وحدت و همدلی مسئولان و مردم محقق می‎شود و این موضوع مهم بارها از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده است.

زمانیان از آمادگی مجمع نمایندگان این استان در تعامل و همراهی با مسئولان اجرایی این استان خبر داد و گفت: نمایندگان استان این آمادگی را دارند که هم‌دوش با مسئولان و مدیران اجرایی در جذب اعتبارات ملی و رفع مسائل و مشکلات استان تعامل خوب و سازنده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/68004/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول