اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار حزنی عنوان کرد

محرومیت‌زدایی شهرهای کشور تا شعاع 70 کیلومتری

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محرومیت‌زدایی تا شعاع 70 کیلومتری شهرهای کشور را از تلاش‌های این قرارگاه عنوان کرد.

محرومیت‌زدایی شهرهای کشور تا شعاع 70 کیلومتری

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سردار سید ضیاءالدین حزنی در مراسم گرامیداشت شهدای روستای «پشتیر» بخش میرزا کوچک این شهرستان با تسلیت ایام آخر ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا نزد خداوند بالاترین درجه نیکی و مقام را دارند.

وی به تاثیرگذاری برپایی مراسم‌های شهدا اشاره کرد و گفت: برپایی مراسم و یادواره‌های شهدا با حضور مردم برای تجدید میثاق با شهداست که موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

فرمانده قرارگاه کوثر در ادامه با بیان فعالیت‌های این قرارگاه در کشور، اذعان کرد: تاکنون یک‌هزار و 265 مجموعه ورزشی، یک‌هزار و 62 خانه بهداشت و 3 هزار مسجد در کشور ساخته شده است.

وی، بهسازی و مرمت 2 هزار و 378 مسجد را از جمله طرح‌های قرارگاه قرب کوثر در کشور عنوان کرد.

حزنی ساخت 457 مدرسه، 961 خانه عالم، یک‌‌هزار و 258 مجموعه ورزشی، یک‌‌هزار و 186 باب نمازخانه و 2 هزار و 343 باب مسجد را از دیگر اقدام‌های قرارگاه کوثر برشمرد.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه کوثر در سال جاری، خاطرنشان کرد: احداث 300 موج‌شکن، تسطیح 330 هکتار اراضی استان‌های جنوب کشور و ساخت 2 هزار کیلومتر راه روستایی از اولویت‌های قرارگاه کوثر در سال جاری است.

این مسئول تلاش قرارگاه قرب کوثر را محرومیت‌زدایی تا شعاع 70 کیلومتری شهرها عنوان کرد.

وی درباره میزان سود حاصل از فعالیت‌های قرارگاه کوثر، تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 12 هزار و 320 میلیارد ریال سود حاصل از فعالیت‌های قرارگاه کوثر برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی کشور هزینه شده است.

انتهای پیام/84003/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول