اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

انقلاب اسلامی ایران ثمره عزم و اراده ملت است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره عزم و اراده ملت ایران است.

انقلاب اسلامی ایران ثمره عزم و اراده ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی خلیلی عصر امروز در مراسم تجلیل از جوانان فرهیخته و مدال‌آوران مسابقات بین‌المللی آذربایجان غربی که در سالن وحدت مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار شد، در سخنانی با اشاره به دوران پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب در ایدئولوژی غرب به معنای دگرگونی و واژگونی کلی در کشور است اما این معنا در دین اسلام و مبانی اسلامی به جایگزینی نظامی اسلامی به جای نظام‌های ملحد گفته می‌شود که در اثر جهاد مقدس به وجود می‌آید و انقلاب اسلامی ایران به طور کامل نمادی از این انقلاب است.

وی افزود: مهم‌ترین دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در جهان وابستگی این نهضت مردمی به رهبری ولی‌فقیه و عزم و اراده ملت است که در سال‌های پس از انقلاب به خوبی نمایش داده شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی نمودی از توانمندی‌های مردم ایران در برابر غرب است که همین امر موجب بارز بودن نشان‌های اقتدار ملت در برابر خواست‌های نادرست کشورها و دولت‌های فاسد است.

وی عنوان کرد: رشد اماکن و تجهیزات ورزشی در دوران بعد از انقلاب اسلامی یکی از نقاط قوت نظام است که در این زمینه می‌توان به رشد بیش از 300 درصدی اماکن ورزشی در آذربایجان غربی اشاره کرد.

خلیلی اضافه کرد: در حال حاضر 347 سالن و اماکن ورزشی در سطح این استان وجود دارد و این در حالی است که قبل از انقلاب تنها 31 مورد اماکن ورزشی در آذربایجان غربی وجود داشت.

وی با دعوت از تمام ورزشکاران برای حضور پرشور در مراسم‌ها دهه فجر، خاطرنشان کرد: این دوران یادآور رشادت‌های دلاوران ایران اسلامی و به همین دلیل باید قدر این روزها را به خوبی دانست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی و مهم در آذربایجان غربی یکی از دلایل توجه ویژه کشورهای مختلف به توانمندی‌های ورزشی استان است که در همین راستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان به بخش ورزش هستیم.

انتهای پیام/61003/ق30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول