اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان:

دانشجویان عامل فراگیری فرهنگ ایرانی ـ اسلامی باشند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان گفت: دانشجویان باید با روحیه بسیجی به عنوان افسران تقابل با جنگ نرم در عرصه اطلاع‌رسانی فرهنگ ناب اسلامی ـ ایرانی را جهانی کنند.

دانشجویان عامل فراگیری فرهنگ ایرانی ـ اسلامی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سعید جامه‌بزرگی در آیین اختتامیه ششمین جشنواره نشریه دانشجویی منطقه 5 کشوری در دانشگاه آزاد این شهرستان، کار مطبوعاتی را یک نوع عشق متعالی خواند و اظهار داشت: اگر در کار فرهنگی و عرصه‌ اطلاع‌رسانی علاقمندی و انگیزه با هم توأم نباشند نمی‌توان در این حوزه‌ کاری موفق عمل کرد.

وی افزود: 70 عنوان نشریه در بخش‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی مکتوب و الکترونیکی از 13 واحد دانشگاهی به دبیرخانه ششمین جشنواره نشریه دانشجویی منطقه 5 کشوری ارسال شده بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان با بیان اینکه هیئت ‌داوران این جشنواره متشکل از 13 منطقه، داوری آثار برتر جشنواره را عهده‌دار بودند، گفت: تلاش شد با نگاه منطقه‌ای برای قضاوت در مورد آثار ارسالی داوری انجام شود.

وی افزود: در جشنواره‌های قبل تقبل همه هزینه‌ها با برگزارکنندگان جشنواره بود اما در این دوره از جشنواره هر واحد دانشگاهی سرانه خود را مجزا پرداخت می‌کند.

جامه‌بزرگی با اشاره به اینکه باید به فعالان عرصه نشریه دانشجویی بها داده شود، افزود: برگزاری این جشنواره‌ها نقشی کاربردی در رشد و شکوفا‌سازی نیروی انسانی خلاق و علاقمندان این عرصه دارد.

وی جشنواره نشریه دانشجویی را بستری مناسب برای تبادل تجربیات و اندیشه‌های قشر جوان و خلاق دانست و ابراز داشت: در ششمین جشنواره نشریه دانشجویی منطقه 5 کشوری ایده‌های خلاق و نو در عرصه فعالیتی از سوی جوانان پویا و فعال ارائه شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان تأکید کرد: ما باید تا لحظه پایانی عمر خود را دانشجو بدانیم و بصیرت و آگاهی در وجود خود را ارتقا دهیم و هیچ‌گاه خود را بی‌نیاز از یادگیری و آموزش ندانیم.

وی با بیان اینکه ما دارای دین کامل و پیشینه فرهنگی دیرینه، غنی و قوی هستیم،‌ اضافه کرد: شما دانشجویان باید با روحیه بسیجی به عنوان افسران تقابل با جنگ نرم در عرصه اطلاع‌رسانی فرهنگ ناب اسلامی ایرانی را جهانی کنید.

جامه‌بزرگی عنوان کرد: با توجه به اینکه ما امروز در عصر ارتباطات زندگی می‌کنیم پس می‌توانیم با بهره‌وری کامل از تکنولوژی نوین قانونمند در چارچوب برنامه‌ای هدف‌گذاری شده ایده‌های بالقوه را به ظهور رسانده و در راستای اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار بندیم.

ششمین جشنواره نشریه دانشجویی منطقه 5 کشوری در دانشگاه آزاد تویسرکان از 18 آذر ماه با حضور مدیر مسولان و سردبیران و فعالان این عرصه از سه استان لرستان، همدان و اراک فعالیت خود را آغاز کرد و با معرفی نشریات برتر در هفت بخش پایان یافت.

انتهای پیام/89010/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول