اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

دهه فجر فرصتی ارزشمند برای مرور خدمات قبل و بعد از پیروزی انقلاب

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: امروز دهه مبارک فجر فرصتی ارزشمند برای مرور وقایع و قیاس خدمات قبل و بعد از پیروزی انقلاب در ایران است.

دهه فجر فرصتی ارزشمند برای مرور خدمات قبل و بعد از پیروزی انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ناطقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های مردم در دوران انقلاب سبب شد که امروز ملت ایران عزت و افتخار را در کارنامه خود داشته باشند.

وی ادامه داد: نهال انقلاب‌اسلامی ایران که با خون هزاران شهید آبیاری شد امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است که هیچ توطئه و دسیسه‌ای قادر نخواهد بود به این درخت تنومند لطمه وارد کند.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ملت ایران در دوران انقلاب با بهره‌گیری از سخنان امام راحل و اطاعت از فرامین ایشان بسیاری از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را از بین بردند و موفق شدند با اتحاد و ولایت‌مداری انقلاب را به پیروزی برسانند.

ناطقی تأکید کرد: امروز با گذشت بیش از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران هنوز بر آرمان‌ها و اهداف انقلاب پای‌بندند و هرگز به دشمنان اجازه نخواهند داد تا در سرنوشت کشور دخالت کنند.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: در بهمن سال 57 ملت رشید ایران به رهبری امام خمینی (ره )، توانست بساط حکومت دست‌نشانده غرب و رژیم ستم‌شاهی را برچیند.

امام جمعه ساوجبلاغ افزود: انقلاب اسلامی در واقع انقلاب انسان‌ساز بود و بستر را برای بازگشت انسان‌ها به حقیقت وجودی خود فراهم کرد.

وی در پایان بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و از مردم شهرستان ساوجبلاغ خواست تا با حضور پرشور خود در این راهپیمایی بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به جهانیان اثبات کنند.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول