اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح بزرگترین پروژه‌های پست و خط انتقال برق کشور در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: به مناسبت دهه فجر بزرگترین پروژه‌های پست و خط انتقال برق کشور در استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود.

افتتاح بزرگترین پروژه‌های پست و خط انتقال برق کشور در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، مسعود معین‌پور اظهار کرد: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر امسال بزرگترین پروژه‌های پست و خط انتقال صنعت برق کشور در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر 1950 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی افزود: به میمنت فرارسیدن سی وچهارمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تعداد 26 پروژه پست انتقال و فوق توزیع برق به همراه 15 پروژه خطوط انتقال و فوق توزیع برق درقالب 41 پروژه در 21 شهر از استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌گردد.

وی ضمن مهم توصیف کردن اجرای این پروژه‌ها ادامه داد: این پروژه‌ها تاثیر بسزایی در اشتغال‌زایی، رشد و توسعه صنایع و کشاورزی، تقویت زیرساخت‌ها و حفظ و پایداری شبکه برق در استان‌های مذکور دارند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: پروژه‌های آماده افتتاح دهه فجر امسال در شهرهای اهواز، آبادان، دزفول، بهبهان، ماهشهر، بندر امام خمینی، خرمشهر، ایذه، باغملک، مسجدسلیمان، شوشتر، اندیمشک، گچساران، رامشیر، شوش، میداود، شیرین شهر، اروند کنار، چوئبده، باشت و دهدشت به بهره‌برداری می‌رسند.

معین‌پور اضافه کرد: راه‌اندازی این تعداد پروژه به طور همزمان در کل تاریخ شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با این حجم اعتبار ریالی بی‌سابقه بوده است.

وی خاطرنشان ‌کرد: باوجود تلاش دشمنان برای اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی به ایران اسلامی همه امور مربوط به طراحی و خدمات مهندسی، همچنین ساخت تجهیزات و عملیات اجرایی این پروژه‌ها، توسط متخصصان ایرانی و شرکت‌های داخلی انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در پایان گفت: اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها از محل منابع ملی و سایر منابع داخلی تامین شده که توسط دولت برای مردم شریف در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد احداث شده است.

انتهای پیام/72008/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول