اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران

شرف‌الدین: حضور 800 مدعو در مسابقات قرآنی تحولی فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: حضور روزانه 800 مدعو در فضای معنوی قرآنی تحولی فرهنگی است.

شرف‌الدین: حضور 800 مدعو در مسابقات قرآنی تحولی فرهنگی است

زهرا شرف‌الدین صبح امروز در حاشیه مراسم اختتامیه سی ‌و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری نحو برگزاری مسابقات و آمادگی متسابقین را مطلوب دانست و اظهار داشت: تلاش کردیم تا میزبان خوبی برای حاملان و قاریان قرآن کریم در مازندران باشیم.

وی میزبانی این دوره از مسابقات در مازندران را توفیق دانست و ادامه داد: دیار علویان همیشه در فعالیت‌های فرهنگی و دینی پیشتاز است.

شرف‌الدین با بیان اینکه هر چه انس با قرآن و درک به مفاهیم کلام وحی بیشتر شود زندگی از آرامش بیشتری برخوردار خواهد بود، تصریح کرد: اتصال انسان به عالم معنوی و آیات نورانی قرآن روح انسان را زلال و با صفا می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: آرامشی که انسان از نورانیت قرآن کسب می‌کند باعث آرامش وجود می‌شود.

مسئول کمیته بانوان مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران با بیان اینکه هماهنگی برای حضور در مسابقات بر عهده ما بود گفت: با هماهنگی‌هایی که از طریق فرمانداری‌های شهرستان‌ها شده بود روزانه 800 مدعو از فضای معنوی قرآنی استفاده می‌کردند.

وی ادامه داد: سهمیه هر شهرستان حدود 80 تا 240 نفر بود تا برای حضور در مراسم مسابقات قرآنی از سطح استان به مرکز مازندران بیایند.

شرف‌الدین پلاژ ناجا را به لحاظ امکانات سالن همایشی و خوابگاهی برای قاریان و عوامل مسابقات مناسب دانست و گفت: مطلوب بودن فضای مسابقه و رفاهی قاریان و عوامل این دوره از مسابقات قرآنی ویژه بانوان رضایت مهمانان را به همراه داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اذعان داشت: با برپایی مسابقات قرآن در مرکز مازندران در 17 شهرستان استان محافل انس با قرآن نیز ویژه بانوان برگزار شد.

انتهای پیام/86006/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول