اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی

نمایشگاه عملکرد 8 ساله دولت در گتوند آغار به کار کرد

خبرگزاری فارس: در آیینی نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای هشت ساله دولت در شهرستان گتوند آغاز به کار کرد.

نمایشگاه عملکرد 8 ساله دولت در گتوند آغار به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، فرماندار گتوند ظهر امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: این نمایشگاه در 25 غرفه و تا 22 بهمن ماه آماده بازدید عموم مردم است.

هوشنگ محمدپور افزود: در این نمایشگاه سعی شده است تا عملکرد و دستاوردهای هشت ساله دولت در معرض دید عموم مردم قرار بگیرد ضمن اینکه مدیریت جهاد کشاورزی گتوند نیز در چند غرفه اقدام به فروش محصولات کشاورزی مختلف اعم از مرکبات و مواد لبنی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان کار نمایشگاه نیز غرفه و اداره برتر نیز معرفی و تقدیر خواهد شد تا فعالیت‌های ادارات دولتی در این نمایشگاه رصد شده باشد.

محمدپور افزود: باید فعالیت‌های انجام شده برای مردم مشخص شود و اطلاع‌رسانی در این باره می‌تواند امید به آینده را در جامعه افزایش دهد و به این دلیل نمایشگاه عملکرد هشت ساله راه‌اندازی شده است.

فرماندار گتوند با تاکید بر اینکه شهرستان گتوند در سال‌های گذشته شاهد جهش‌های بزرگی بوده است، افزود: در همه بخش‌ها شاهد جهش و ارتقای وضع موجود هستیم و این روند ادامه خواهد داشت.

*استعدادهای گتوند بسیار زیاد است

فرماندار گتوند اظهار داشت: گتوند دارای توانمندی‌های زیادی در عرصه کشاورزی و دامداری است و به این دلیل باید کوشید تا از توانمندی‌های موجود استفاده بیشتری شود.

محمدپور خاطر نشان کرد: تلاش شده است تا از بخش کشاورزی به عنوان زیربنای توسعه شهرستان گتوند استفاده شود و در این بخش برنامه‌ریزی‌های زیادی در حال اجرا است.

رئیس شورای اداری شهرستان گتوند درباره زمان‌های بازدید از این نمایشگاه تاکید کرد: این نمایشگاه از ساعت 9 تا 13 و از 16 تا 18 برای بازدید عموم فعال است.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول