اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد: ـ3

تقویت زیربناهای تولید در دستور کار دولت است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: با تامین اعتبار، تقویت زیربناهای تولید همچنان در دستور کار دولت قرار دارد.

تقویت زیربناهای تولید در دستور کار دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در مراسم افتتاحیه تکمیلی طرح بنزین سازی شرکت پالایش نفت آبادان که در باشگاه گلستان منطقه برگزار شد، با بیان اینکه باید به آبادان بیشتر رسیدگی شود، اظهار کرد: مردم آبادان زیر لوای پرچم ناب محمدی، علوی، نبوی، حسینی و اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی در برابر همه هجمه‌های بیگانگان مقاومت کرده و خم به ابرو نیاوردند.

*افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان؛ ایجاد اشتغال پایدار در منطقه

وی با اشاره به اینکه باید با همت مسئولان هر چه بیشتر به این منطقه رسیدگی شود، افزود: استاندار خوزستان با حمایت دولت بودجه‌های عمران شهری آبادان را افزایش داده تا بر ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی مردم آبادان افزوده شود.

رئیس جمهور اضافه کرد: با افتتاح پروژه فاز دوم پالایشگاه اشتغال جوانان در منطقه افزایش پیدا کرده و به اشتغال پایدار مبدل خواهد شد.

*اعتبارات عمرانی باید در جدول بودجه گنجانده شود

وی تصریح کرد: اعتبارات عمرانی باید در جدول بودجه گنجانده شود و با پشتیبانی ویژه از کشاورزی منطقه در مسیر ارتقای این مهم تلاش مضاعفی صورت بگیرد.

احمدی‌نژاد ادامه داد: با استفاده از صندوق توسعه ملی برای کمک به توسعه کشاورزی و نخیلات در شهرستان آبادان هیچگونه محدودیتی نداشته و در این زمینه مشکلی برای اختصاص بودجه نیز نداریم.

*کشاورزی در آبادان حمایت شود

وی همچنین عنوان کرد: برای جبران محرومیت تاریخی و کمبودهای بعد از جنگ مردم شهرستان آبادان باید مسئولان و استاندار خوزستان در کنار هم تامین اعتبار در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی را در دستور کار قرار دهند.

رئیس جمهور در پایان سخنان خود اظهار کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای جوانان شهرستان آبادان و تقویت زیربناهای تولید در منطقه همچنان در دستور کار دولت قرار دارد.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول