اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر بهداشت در مازندران خبر داد:

رشد 3 برابری خدمات وزارت بهداشت / جذب نیروی درمانی در دستور کار دولت

خبرگزاری فارس: معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام رشد سه برابری خدمات وزارت بهداشت در دولت نهم و دهم نسبت به دوره‌های گذشته گفت: جذب نیروی درمانی نیز هم‌اکنون در دستور کار دولت قرار دارد.

رشد 3 برابری خدمات وزارت بهداشت / جذب نیروی درمانی در دستور کار دولت

سید حسن امامی‌رضوی ظهر امروز در حاشیه بازدید سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استانی از بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان آمل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: برای ایام پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر پروژه‌های متعدد درمانی و بیمارستانی در استان‌های مختلف کشور افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به پیشرفت بخش درمان نسبت به سال‌های گذشته یادآور شد: در بخش درمان وضعیت توسعه و ایجاد خدمات وزارت بهداشت در دولت نهم و دهم نسبت به دوره‌های گذشته بسیار چشمگیر بوده و حتی رشد حدود سه برابری را در این بخش شاهد هستیم.

امامی‌رضوی با تأکید بر این‌که این رشد را می‌توان در میزان توسعه تخت‌های بیمارستانی، شمار آن‌ها و ایجاد مراکز متعدد ارایه خدمات به مردم نسبت به دوره‌های کاری قبل مشاهده کرد، گفت: هدف ما ارایه خدمات مطلوب به مردم کشورمان است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر این‌که در بخش کمی، توسعه فوق‌العاده‌ای داشتیم، تصریح کرد: اگر نیروی انسانی و درمانی نیز به تعداد لازم فراهم شود، کیفیت ارایه خدمات برای مردم قابل توجه خواهد بود.

امامی‌رضوی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر چگونگی جذب نیروی انسانی بهداشت و درمان در سال جدید یادآور شد: برای تأمین نیروهای انسانی در بخش بهداشت و درمان در دوره‌های گذشته مجوزهایی داده شد ولی در دولت فعلی نسبت به دوره‌های قبل جذب نیروی بیشتری را شاهد بودیم البته هم‌اکنون نیز در دستور کار دولت جذب نیروی بخش درمان قرار دارد تا تعداد بیشتری از نیروها را جذب کرده و به‌کارگیری کنیم.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول