اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

90 درصد اعتبار پل‌های اردبیل را دولت متقبل شد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: پل‌های روگذری که در دوران مدیریت بنده در شهرداری اجرا شد با تزریق 90 درصد اعتبارات دولتی اجرایی و عملیاتی شده است.

90 درصد اعتبار پل‌های اردبیل را دولت متقبل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در مراسم افتتاح ساختمان مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری در اردبیل اظهار داشت: اگر حمایت دولت در قالب کمک‌های مستقیم به شهرداری اردبیل در آن مقطع صورت نمی‌گرفت ما قادر نبودیم با منابع درآمدی شهرداری پل‌های روگذر سطح شهر را تکمیل کنیم که از این بابت قدردان دولت احمدی‌نژاد هستیم.

وی تصریح کرد: احداث این پل‌ها در روان‌سازی ترافیک و حمل و نقل مؤثر بوده و رضایتمندی شهروندان نیز فراهم آمده است و بهتر است با توجه به وضعیت مالی دولت خدمتگزار به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا منابع جدیدی برای شهرداری‌ها تعریف و پل آماده اجرای ایستگاه سرعین را عملیاتی کنیم.

نیکزاد خاطرنشان کرد: اگر شهرداری‌های ما امروز تنها به منابع درآمدی خود و کمک‌های دولتی دلخوش باشند، نمی‌توانند کارهای اساسی و زیربنایی را انجام دهند که بهتر است منابع مالی جدید برای آنها تعریف شود تا بتوانیم به عنوان مطالبات مردم بسیاری از اقدامات و فعالیت‌ها را به نتیجه برسانیم.

این مسئول اضافه کرد: امروز احداث مترو جزو مطالبات عمومی مردم اردبیل شده هر چند که در گذشته‌های دور حرف زدن در این زمینه بیشتر به خنده شبیه بوده است اما امروزه در سرفصل برنامه‌ریزی عمران شهری و توسعه حمل و نقل قرار گرفته و خود مردم نیز در این زمینه پیگیر هستند.

وی با قدردانی از همراهی دادگستری در راه‌اندازی مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات ساختمانی و سد معبر به عنوان یک بحران جدی بیان کرد: قطعاً با همراهی شورا و شهرداری نتایج حاصله از فعالیت این مجموعه مثبت و سازنده می‌باشد چرا که ما معتقدیم هر وقت مردم دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شهرداری را همراهی کردند موفقیت قرین آنها بوده و شهر نیز در مسیر آبادانی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل با بیان اینکه قانون مربوط به شهرداری به سال 1332 بر می‌گیرد، اضافه کرد: ما باید یا در قانون تجدیدنظر کنیم یا هماهنگی‌های منطقه‌ای و شهرستانی ایجاد کنیم تا مشکلات و معضلات شهری برطرف شود که در این زمینه قطعاً همراهی مسئولان راهگشا می‌باشد تا اینکه بخواهیم امیدوار به اصلاح قانون شهرداری‌ها باشیم.

نیکزاد پیشرفت واقعی استان را در همدلی و همراهی همه‌جانبه مسئولان و مردم معرفی کرد و گفت: امروز خدمت‌رسانی به بیش از 500 هزار نفر جمعیت در شهر اردبیل انرژی ویژه‌ای می‌خواهد که بتوان مشکلات ترافیکی، ساخت و سازهای غیرمجاز، راه‌اندازی تقاطع‌های غیرهمسطح و ارتفاع‌سازی‌های غیرقانونی را برطرف کرده و با روند مثبت قانونی اقدام لازم را انجام داد.

انتهای پیام/62001/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول