اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر یاردهای تاسیسات دریایی خرمشهر در گفتگو با فارس:

تحریم‌ها تاثیری بر حجم کار تاسیسات دریایی نداشته است

خبرگزاری فارس: مدیر یاردهای شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر گفت: تحریم‌ها تاثیری بر حجم کار تاسیسات دریایی خرمشهر نداشته است.

تحریم‌ها تاثیری بر حجم کار تاسیسات دریایی نداشته است

حسین بدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: تحریم‌ها در ارتباط با حجم کار شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر به واسطه تلاش شرکت در زمینه اشتغال‌زایی تاثیر نداشته است.

وی افزود: اینکه بخشی از نیروها در مقطعی کاهش می‌یابند به واسطه اتمام آن پروژه است.

مدیر یاردهای شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر ادامه داد: ظرف مدت 9 ماه گذشته 28 هزار تن سازه که شامل 23 سازه بوده به دریا ارسال شده است.

وی تصریح کرد: وقتی یک عرشه تمام و به دریا ارسال می‌شود، نیروهای آن باید کاهش یابند گرچه همان نیروها مجدداً با آغاز پروژه جدید به کار گرفته می‌‌شود و این مسئله ارتباطی با تحریم‌ها ندارد بلکه با ماهیت پروژه ارتباط دارد.

مدیر یاردهای شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر اضافه کرد: هر پروژه‌ای زمان خاص خود را دارد و این زمان‌ها از 24 ماه به بالاست و زمان هر پروژه بسته به نیاز و درخواست کارفرما کم و زیاد می‌شود.

بدوی خاطرنشان‌کرد: زمان‌بندی‌ها شامل مهندسی، تامین کالا، اجرا، نصب و راه‌اندازی است و اگر مرحله‌ای تاخیر داشته باشد بقیه کار را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

وی گفت: با این وجود به نسبت شرایط موجود و مابقی شرکت‌ها، شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر عملکرد نسبتا خوبی داشته هرچند از نظر تحقق زمان تاخیرهایی بوده اما این تاخیر برای یاردهای خرمشهر توجیه پذیر است چراکه یاردهای خرمشهر بسته‌ای را از لحاظ اجرایی اجرا می‌کند.

بدوی گفت: در یاردهای خرمشهر اجازه ندادیم تاخیری متوجه ما باشد چه بسا ممکن است در کلام با تاخیر مواجه شود، اما این تاخیر در جای دیگر است و از نظر اجرایی تاخیری نبوده و به محض وصول کالا کار انجام می‌شود.

هم‌اکنون چهار هزار نفر در یاردهای شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول