اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 108

رهی: مقاومت سبب رهایی از تحریم‏ها می‏شود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان، مقاومت در سایه ولایت را تنها نسخه رهایی‏بخش کشور برابر تحریم‏های دشمن عنوان کرد.

رهی: مقاومت سبب رهایی از تحریم‏ها می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، عباس رهی در آیین آغاز برنامه‏های بزرگداشت دهه فجر در استان سمنان گفت: در این شرایط، تسلیم شدن به معنای خودزنی و نابودی کامل است.

وی با بیان اینکه برابر تحریم‏های فعلی دشمن باید خود را توانمند کنیم و وحدت داشته باشیم، اظهار داشت: ایجاد تفرقه، جنگ نرم، ترویج ابتذال و اعتیاد در بین جوانان و تخریب افکار از برنامه‏های دشمن برای خراب کردن اندیشه ایرانیان است.

استاندار سمنان ولایت فقیه را محور وحدت برابر هجمه‏های دشمن عنوان کرد و افزود: حکومت اسلامی اجازه دخالت کج‏اندیشان را در انتخابات سال آینده کشور نمی‏دهد.

رهی، انتخابات را نماد عهد و پیمان مردم با ولایت فقیه دانست که باید تا جای ممکن محکم‏تر شود.

وی با اشاره به ایام‏الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند ایران دل آزادی‏خواهان جهان را تسخیر کرده است و دشمن نیز از همین می‏ترسد.

استاندار سمنان با اشاره به آرمان‏های امام خمینی(ره) گفت: ایشان حضور مردم در صحنه را مهم و مردم را پایه اصلی انقلاب می‏دانست.

رهی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مدل حکومتی به جهان ارائه داد، اضافه کرد: اینکه ایشان فرمود هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، در راستای همین مدل حکومتی مطرح شد.

استاندار سمنان با اشاره به موفقیت و دستاوردهای نظام اسلامی ایران در عرصه‏های مختلف و دسیسه و دشمنی آمریکا با پیشرفت ایران اسلامی افزود: مسئولان آمریکایی حتی از فرستادن یک میمون به فضا توسط ایران اظهار نگرانی می‏کند، در حالی که کشتار مسلمانان را در نقاط مختلف دنیا به روی خود نمی‏آورد.

انتهای پیام/2249/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول