اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

فرصت تحریم‌ برای رفع نقاط ضعف اقتصادی به‏کار گرفته شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از فرصت تحریم‌ها برای رفع نقایص و نقاط ضعف اقتصادی ایران نهایت استفاده را برد.

فرصت تحریم‌ برای رفع نقاط ضعف اقتصادی به‏کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، علیرضا خسروی صبح امروز در جمع پاسداران سپاه استان سمنان در حسینیه ثارالله سپاه استان با بیان اینکه در مباحث اقتصادی باید اشکالات برطرف شود، تأکید کرد: قطعا اصلاح روند موجود، نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولان است.

وی اضافه کرد: ایران به دنبال ارائه راهکارهای جدیدی مانند ذخیره‌سازی و صرفه‌جویی بوده و این‌ها، مسائلی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید داشته‌اند و ما گاهی از آن غافل می‌شویم.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه ما در شرایط کنونی با توجه به منویات مقام معظم رهبری، اصلاح مسائل اقتصادی بوده و این سنگری است که اهتمام جدی همگان را می‌طلبد.

دشمنان به دنبال صدور قطعنامه‌ دیگری علیه ایران هستند

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گروه 1+5 در شرایط فعلی گفت‏وگوها را به تأخیر انداخته است، خاطرنشان کرد: از مهم‏ترین اهداف آن‌ها، این است که میزان اثرگذاری تحریم‌ها و فشار اقتصادی بر مردم را در حضور و حمایت مردم از انقلاب اسلامی برآورد کنند.

خسروی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که در این مدت قطعنامه‌ دیگری علیه ایران صادر کنند، گفت: آن‌ها تلاش می‌کنند تا با این ابزارهای سیاسی و اقتصادی فشار بیشتری به انقلاب اسلامی وارد سازند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی‌ها در شرایط کنونی بسیار موثر است چرا که آنها می‌خواهند ببیند که اثرات تحریم اقتصادی و طرح فشار بر مردم به منظور جداکردن مردم از حکومت تا چه حد موثر واقع شده است.

حضور یک‏پارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن محقق می‏شود

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران هم‏چون گذشته با حضوری یک‏پارچه در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن قدردانی از کسانی که انقلاب را به ثمر رساندند، مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان و استکبار می‌کوبند.

خسروی با تأکید بر اینکه مردم ایران اسلامی رهرو امام حسین(ع) هستند، بیان داشت: در واقعه عاشورا هر چه زمان به ظهر عاشورا نزدیک‏تر می‌شد، چهره‌های اصحاب امام حسین(ع) برافروخته‌تر می‌شد؛ چراکه الگوی آنها امام حسین(ع) بود و آنها حامی امام زمان خویش بودند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز هم مردم ما دلیل دشمنی مستکبران را درک کرده‌اند و دست از انقلاب اسلامی برنخواهند داشت و در این میدان مبارزه نیز پیروزی از آن ملت ایران است.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول