اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

تحریم‌ها را با ایستادگی دهه اول انقلاب سپری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: ما تحریم‌های دشمنان را با ایستادگی به مانند دهه اول انقلاب به سلامت پشت سر می‌گذاریم و گرفتار ناملایمتی‌ها نمی‌شویم.

تحریم‌ها را با ایستادگی دهه اول انقلاب سپری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: استکبار جهانی با گذشت 34 سال و آزمودن این ملت در بسیاری از صحنه‌ها یک بار دیگر با تحریم‌های اقتصادی به سراغ این ملت آمده است تا بتواند خلأ و شکافی در بین مردم با نظام ایجاد کند که قطعاً این راهبرد منجر به شکست است چرا که این ملت حوادث سهمگین‌تری را در سه دهه گذشته پشت سر گذاشته است.

وی با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز با همه تهدیدها و فشارهای دشمن در مسیر عزت و تعالی گام بر می‌دارد، تصریح کرد: محوریت ولایت و مردم انقلاب اسلامی را از دسیسه‌های مختلف نجات داده و در ادامه راه نیز با تکیه بر این دو اصل می‌توانیم جمهوری اسلامی ایران را به اوج اقتدار و بالندگی برسانیم.

علوی به نزدیکی 22 بهمن به عنوان روز غرور ملی و هویت جمعی ایرانیان یاد کرد و افزود: در 22 بهمن امسال ملت ما مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی می‌زنند که از هر فرصت استفاده می‌کنند تا جمهوری اسلامی ایران را در تنگنا و فشارهای کاری قرار دهند.

این مسئول با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های جدید حوزه هوا و فضا خاطر نشان کرد: ما در اوج تحریم دشمنان توانستیم به تکنولوژی‌های برتر جهانی دست پیدا کنیم در حالی که دانش هوا و فضا تنها در اختیار چند کشور محدود جهان است.

وی اضافه کرد: در این اوضاع و احوال دشمن فهمیده است که تحریم‌های او شکننده است و این بار با حربه‌های پوسیده دیگری در آستانه 22 بهمن و انتخابات به میدان آمده تا مردم را به نظام بدبین کند و به خیال خام خود مردم را از صحنه حضور در انتخابات منع کرده و یا دلسرد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه پارس‌آباد در ادامه بیان کرد: در این اوضاع و احوال شایسته آن است که راهبرد تقویت وحدت و همدلی واقعی را در پیش بگیریم و اجازه ندهیم دشمن با اذهان آشفته خود این ملت را دچار مشکلات و نارسایی‌های متعدد کند.

علوی به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نقطه آغاز جریان بیداری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی که بیشتر به معجزه شبیه بود به دست فرزند پاکی از سلاله رسول‌الله به حقیقت پیوست که به معنای واقعی تاکنون توانسته است مایه بدنامی استکبار غرب و شرق شود.

وی تنها رمز تداوم این انقلاب را حفظ وحدت حول ولایت اعلام کرد و گفت: ما تنها می‌توانیم با هدایتگری مقام معظم رهبری انقلاب را از مهلکه‌های مختلف نجات داده و به سمت ساحل امن و آرام حرکت دهیم.

علوی در ادامه سخنان خود افزود: در اوضاع و احوالی که امروز در کشورهای مختلف اسلامی می‌بینیم شاهد تحرک فرقه‌های ضاله‌ای همچون وهابیت، بهائیت و سلفی‌ها هستیم که با اندیشه‌های انحرافی خود سعی می‌کنند در جهان اسلام و تشیع التهاب روزافزونی ایجاد کنند.

وی نجات حقیقی بشریت در قرن معاصر را تمسک جستن به سیره رسول‌الله برشمرد و تصریح کرد: مردمی که ولایت و حاکمیت دینی، انقلابی دارد هرگز در برابر چنین اندیشه‌هایی تسلیم نمی‌شود.

انتهای پیام/62006/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول