اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

تشدید تحریم‌ها برای آمریکا هزینه‌ دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا با اشاره به عزم ملت برای ایستادگی تا دفع کامل توطئه تحریم گفت: تشدید تحریم‌ها قطعا هزینه‌های استکبار را چند برابر و دو چندان می‌کند.

تشدید تحریم‌ها برای آمریکا هزینه‌ دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌ الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا با تبریک دهه فجر اظهار داشت: امام‌ خمینی (ره) که از سال 41 نهضت خود را آغاز کرد و همه نوع ملالت، ملامت و رنج‌ها را به جان خرید تا سال 68 حتی یک لحظه نیز ترس، یأس، حزن و اندوه به خویش راه نداده و اجازه نداد که ترس در وجودش و در وجود مبارزان همراهش راه یافته و آنان را مغلوب کند.

امام جمعه بویین زهرا افزود: امام‌ راحل در دوران حیات با سخنرانی‌های آتشین خویش و نیز با ارائه اعلامیه‌ها و مواضع در زمان‌هایی که حتی دیگران نیز می‌ترسیدند با صلابت پیش رفت و دشمنان اسلام را شکست داد.

وی تصریح کرد: با مطالعه در سیره اخلاقی این بزرگ‌مرد متوجه می‌شویم که وی هیچ‌گاه برای خودنمایی به سراغ مرجعیت نرفت، بلکه مرجعیت به خدمت ایشان آمد و وی هیچ‌گاه ادعای رهبری در سر نداشت بلکه رهبری پیش این ابرمرد تاریخ آمد و او را متجلی کرد.

امام جمعه بویین زهرا با قدردانی از حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی در مصلی نماز جمعه و ارایه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرای به مناسبت سی‌ و چهارمین بهار انقلاب اسلامی اذعان داشت: افتتاح پروژه‌های آبادانی و سازندگی در کشور نشان دهنده شکست دشمنان و عزت ایران اسلامی است.

زرینه با اشاره به تشکیل میز خدمت در محل مصلای نماز جمعه در روز سه‌ شنبه 17 بهمن‌ ماه جاری تصریح کرد: از مردم درخواست می‌شود برای بهره‌برداری از این فرصت در این جلسه حضور یافته و دغدغه‌های خویش را بیان کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم مردم بتوانند با حضور در کنار کارگزاران و مسئولان نظام اسلامی بدون واسطه حرف و درخواست خویش را به گوش مسئولان رسانده و آنان را از خواسته‌هایشان مطلع کنند.

امام جمعه بویین زهرا با تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» مهم‌ترین دستاورد‌ انقلاب اسلامی است و در سایه استقلال است که می‌توان به استقلال در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و همچنین نظامی دست پیدا کرد.

زرینه پیرامون وابستگی 100 درصدی پیش از انقلاب به بیگانگان و مزدوران تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی استقلال سیاسی به دست آمد، مردم ایران از غفلت بیدار شده و پی به عقب‌ماندگی خویش و خیانت استبداد داخلی و استکبار جهانی برده و با عزم و اراده جدی به جبران عقب‌ماندگی‌ها پرداختند.

وی پیرامون زمینه‌سازی توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد: در مدت زمان کوتاهی از پیروزی انقلاب بسیاری از کاستی‌ها و نواقص در بخش‌های مختلف جبران شد و این پیشرفت‌ها هیچ‌گاه قابل مقایسه با ایام پیش از انقلاب اسلامی نیست.

امام جمعه بویین زهرا تحریم اقتصادی را آخرین تیر مستکبران در مقابل انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: در این عرصه نیز اعتقاد ملت بر این است که به واسطه خودباوری و خودکفایی و استعداد درخشان آحاد مسئولان و مردم بسیاری از این توطئه‌ها خنثی شده و از بین می‌رود.

زرینه با بیان اینکه هزینه‌های چند برابر برای مستکبران با اعمال تحریم‌ها به وقوع می‌پیوندد، تصریح کرد: در آینده‌ای نه چندان دور توطئه اقتصادی آنان نیز مانند دیگر نقشه‌های استکبار شکست خورده و پیروزی ملت ایران رقم می‌خورد.

وی با اشاره به دیدار سران نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با مقام معظم رهبری در 17 ربیع‌الاول، تصریح کرد: معظم‌له در این دیدار تنها راه‌ برون‌رفت دنیای اسلام از وضعیت کنونی را اتحاد و وحدت حقیقی امت اسلامی دانسته و هر حرکت اختلافی را بازی در زمین دشمن معرفی فرمودند.

امام جمعه بویین زهرا پیرامون 14 بهمن که با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز ملی فناوری فضایی نام گرفته است، تصریح کرد: در روز‌های اخیر ارسال کاوشگر پیشگام با موجود زنده به فضا در کشور روی داد که از چهار سال گذشته، به طور سالیانه به مناسبت 14 بهمن سال روز پرتاب نخستین ماهواره ایرانی با نام امید شاهد برگزاری جشن فضایی با پرتاب یک دستاورد جدید فضایی هستیم.

زرینه افزود: این اتفاق مبارک ایران اسلامی را در ردیف چند کشور مطرح صاحب فناوری فضایی و هوایی قرار داده و کشور ما را یک گام دیگر در این مسیر پیش برده و در حوزه تکنولوژی مقتدرتر کرده است.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول