اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اصفهان:

شهرک شهید کشوری اصفهان از کم‌ترین امکانات برخوردار است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اما استفاده از اراضی نظامی به منظور ایجاد شهرک شهید کشوری اصفهان بدون انجام کار کارشناسی صورت گرفته است که به دلیل این موضوع این شهرک کم‌ترین امکانات و خدمات را دارد.

شهرک شهید کشوری اصفهان از کم‌ترین امکانات برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید کریم داودی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه استفاده از اراضی نظامی برای ایجاد شهرک‌های جدید باید مبتنی بر کار کارشناسی باشد، اظهار کرد: ایجاد و راه‌اندازی شهرک‌های جدید باید با رعایت مبانی و علمی آنها صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تعهد، یکدلی، امید و ایثار‌گری از شاخصه‌های ملت ایران برای دست‌یابی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است، اضافه کرد: امیدواریم که این شاخصه‌ها در فعالیت‌های مردم ایران برای دست‌یابی به اهداف انقلاب مشاهده شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه توسعه شهر و تفکیک اراضی نظامی موجود در شهر اصفهان برای ایجاد شهرک‌های جدید باید براساس برنامه‌ریزی‌های جامع صورت بگیرد، تصریح کرد: استفاده از اراضی نظامی برای ایجاد و راه‌اندازی سپاهان‌شهر براساس اقدامات کارشناسی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات لازم برای ایجاد و راه‌اندازی سپاهان‌شهر پیش از طراحی آن در نظر گرفته شده بود، ادامه داد: پیش از راه‌اندازی سپاهان‌شهر تمام امکانات از جمله امکانات رفاهی، تفریحی، سرانه ورزشی، ارتفاع ساختمان‌ها و سطح اشغال ساختمان‌ها در نظر گرفته شده بود.

داوودی با بیان اینکه سپاهان‌شهر با عنوان منطقه‌ای با ارتفاع بلند با استفاده از انجام یک طراحی کارشناسی شده در اصفهان راه‌اندازی شده است، تأکید کرد: اما استفاده از اراضی نظامی به منظور ایجاد شهرک شهید کشوری اصفهان بدون انجام کار کارشناسی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اما استفاده از اراضی نظامی به منظور ایجاد شهرک شهید کشوری اصفهان بدون انجام کار کارشناسی صورت گرفته است که به دلیل این موضوع این شهرک کم‌ترین امکانات و خدمات را دارد، افزود: هماهنگی‌های لازم در راستای ایجاد این شهرک انجام نشده بود و این شهرک با تراکم و ارتفاع بالا راه‌اندازی شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مبانی علمی و شهری برای راه‌اندازی شهرک شهید کشوری اصفهان رعایت نشده بود، گفت: در حال حاضر زمین‌های بسیاری برای نظامیان موجود در سطح کشور اختصاص داده شده است و هر نوع حرکتی در راستای تفکیک و ساخت و ساز‌های جدید در زمین‌های نظامی موجود در اصفهان باید با اقدامات علمی و کارشناسی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری اصفهان باید بخش‌های مختلف شهر را برای آغاز نوروز سال آتی آماده کند، اظهار کرد: هر ساله باید یک میلیون درخت در سطح شهر کاشته شود و شهرداری اصفهان باید برای آغاز سال جدید به کاشت یک میلیون درخت در سطح شهر بپردازد.

داوودی با تاکید بر اینکه مردم نیازمند اجرای برنامه‌های اجتماعی قوی در سطح شهر هستند و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری باید نسبت به اجرای این برنامه‌ها در سطح شهر اقدام کند، همچنین برخی از پارکینگ‌ها باید برای ایام نوروز در اختیار مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول