اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرمسار

نشست علمی دانشگاه و شهرک‏های صنعتی برپا شد

خبرگزاری فارس: نشست علمی دانشگاه و مجتمع هیئت‏ امنای شهرک‏های صنعتی در گرمسار برپا شد.

نشست علمی دانشگاه و شهرک‏های صنعتی برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، با هدف توسعه و تحکیم فعالیت‏های علمی، آموزشی و تحقیقاتی، نشست علمی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و کمیته ارتباط با صنعت مجتمع سراسری هیئت‏های امنای شهرک‏‏های صنعتی استان‏‏ها برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این نشست، آمادگی این دانشگاه را برای برقراری و ارتباط بیشتر و پایدار با صنایع اعلام کرد.

مهدی منصوری با معرفی منابع انسانی و امکانات بالقوه دانشگاه افزود: دانشگاه و دانشجویان تشنه ارتباط با صنعت در زمینه‏های مختلف هستند.

وی گفت: این واحد دانشگاهی دارای 250 نفر عضو هیئت علمی تمام وقت و 70 کارگاه و آزمایشگاه فعال است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پیشنهاد استقرار دانشگاه در شهرک‏های صنعتی را ارائه کرد تا مسائل مورد نظر طرفین از نزدیک بررسی شود.

مدیر ارتباط با صنعت مجتمع سراسری هیئت‏های امنای شهرک‏های صنعتی استان‏های کشور نیز وظایف و نقش این مجتمع را در شهرک‏های صنعتی مهم خواند و مشخصات شهرک صنعتی عباس‏آباد و شمس‏آباد را ارائه کرد.

علی اسلام‏زاده، قابلیت‏ها و توانمندی این شهرک‏ها را برای ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برشمرد و خواستار پیدا کردن راهکارهایی برای از بین بردن شکاف موجود بین دانشگاه و صنعت شد.

وی رشته‏های مورد نیاز این صنایع را فنی مهندسی، حقوق، مدیریت و روان‏شناسی اعلام کرد.

مدیرعامل مجتمع سراسری هیئت‏های امنای شهرک‏های صنعتی استان‏ها نیز خواستار بستن تفاهم‏نامه در امور آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه و صنایع شد تا در زمینه های مورد نظر همکاری‏ها انجام شود.

جلالی پیشنهاد کرد: دوره‏های کوتاه مدت، بلندمدت و کارهای پژوهشی دانشجویی و اساتید میان دانشگاه و صنایع تعریف و انجام شود.

یکی از اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس‏آباد و عضو کمیته ارتباط با صنعت مجتمع گفت: جمعیت حال حاضر کارفرمایی و کارگری شهرک صنعتی عباس‏آباد حدود 30 هزار نفر است و امیدواریم طبق چشم‏انداز، در آینده جمعیت شهرک به 100 هزار نفر برسد.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول