اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان:

از تصمیم جواهری برای برکناریم اطلاعی نداشتم/ خبری از ملغی شدن حکم برکناری ندارم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان گفت: از تصمیم جواهری برای برکناریم اطلاعی نداشتم و اطلاعی از ملغی شدن حکم نیز ندارم.

از تصمیم جواهری برای برکناریم اطلاعی نداشتم/ خبری از ملغی شدن حکم برکناری ندارم

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: روز گذشته مطلع شدم از ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان کنار گذاشته شده‌ام بدون اینکه در جریان این مسئله باشم.

وی با بیان اینکه روز گذشته در محل کارش حضور داشته است، تصریح کرد: امروز نیز برای همایش پیاده روی به گلستان شهدا رفته‌ام و در محل کارم نیز حضور یافته‌ام.

رئیس کل اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان در باره ملغی شدن حکم برکناریش تاکید کرد: اطلاعی در این باره ندارم و تاکنون با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان صحبتی در این خصوص نکرده‌ام.

به گزارش فارس، روز گذشته مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در حکمی احمد جمشیدی را از ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان برکنار کرده و افشین ملایی را به عنوان جانشین وی معرفی کرد.

با این حال حاشیه‌هایی به وجود آمده و کنار رفتن جمشیدی از مسئولیتش با مسائلی مواجه شده که احتمال ملغی شدن آن را به وجود آورده است.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول