اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 42 و 58 کیلوگرم رده سنی نوجوانان

کشتی‌گیران قمی طلا و برنز گرفتند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از موفقیت کشتی‌گیران قمی در کسب دو مدال طلا و برنز پیکارهای قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.

کشتی‌گیران قمی طلا و برنز گرفتند

محسن وزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه روند روبه رشد و موفقیت‌های کشتی قم در سال جاری ادامه یافت و از بین کشتی‌گیرانی که به پیکارهای قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان رشته فرنگی اعزام کرده بودیم یک مدال طلا و یک نشان برنز به دست آمد.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: برای حضور در این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور، مطرح‌ترین فرنگی‌کاران قمی در اوزان مختلف به بندر ماهشهر اعزام شدند که حاصل تلاش آنها در پایان رقابت در 10 وزن کسب یک نشان طلا، یک برنز، دو عنوان پنجمی و یک مقام ششمی بود.

وی با بیان اینکه نفرات برتر اوزان مختلف مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوان کشور مشخص شدند، بیان کرد: در پایان رقابت‌های پنج وزن نخست، جواد رضایی کشتی‌گیر اعزامی قم در وزن 42 کیلوگرم با دست پر به کار خود پایان داد و به مقام سوم و نشان برنز دست یافت.

وزیری ابراز کرد: در وزن 58 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور نیز مهدی مرادحاصلی یکی دیگر از چهره‌های مدال‌آور تیم اعزامی هیئت کشتی استان قم بود که توانست با شایستگی مدال ارزشمند طلا را از آن خود کند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در این وزن مراد حاصلی بالاتر از سایر رقبا قهرمان شد و بدین ترتیب توانست تنها نشان طلای تیم اعزامی هیئت قم را به ارمغان آورده و موجب ارتقای جایگاه کشتی قم در رده‌بندی تیمی این دوره شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان محسوب می‌شود، چهره‌های شاخص کشتی فرنگی کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند و در نهایت تیم قم در رده‌بندی تیمی بالاتر از تهران در مکان پنجم ایستاد که این موفقیت بسیار ارزنده‌ای برای کشتی قم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول