اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی گلستان:

دانشگاه علمی کاربردی به دنبال رسیدن به 70 درصد آموزش‎های مهارتی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلستان گفت: افق 1404 دانشگاه علمی و کاربردی، رسیدن به 70 درصد آموزش‎های مهارتی است که تحقق این مهم در مقایسه با سایر دانشگاه‎ها جایگاه دانشگاه علمی کاربردی را در رتبه نخست قرار می‎دهد.

دانشگاه علمی کاربردی به دنبال رسیدن به 70 درصد آموزش‎های مهارتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین مومنی بعد از ظهر امروز در نخستین کارگاه آموزشی دوره تربیت مدرس «مهارت‎های عمومی» در دانشگاه پردیس علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر اظهار داشت: دانشگاه‎های مهارتی به عنوان نیاز جامعه مطرح هستند که نیروهای کارآمد در دستیابی به توانمندی‎های لازم مورد توجه قرار دارند.

وی در خصوص برگزاری دوره‎های تربیت مدرس دانشگاه علمی و کاربردی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت، نقش و جایگاه دانشگاه و مراکز آموزش عالی در ارتقاء فرهنگ، رشد و اعتلای جامعه، مدرسان می‎توانند مهم‌ترین نقش را در این راستا ایفا کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی گلستان ادامه داد: استان گلستان، از شش یا هفتمین استانی است که مبادرت به برگزاری دوره‎های تربیت مدرس کرده است.

مومنی دوره‎های تربیت مدرس را در سه دوره متوالی عنوان کرد و افزود: این دوره‎ها شامل مهارت‎های عمومی طی سه روز در 40 ساعت ارائه می‎شود، دو برنامه 35 ساعته با عنوان دوره‎های پایه، همچنین سه برنامه تخصصی براساس رشته‎های تخصصی مدرسان برگزار می‎شود.

وی در خصوص اهمیت نظام آموزش مهارتی بیان داشت: تفاوتی که نظام آموزش مهارتی با نظام آموزش نظارتی دارد، براساس تدریس و ارائه مطالب آن است که دانشگاه علمی و کاربردی را با سایر دانشگاه‎ها متمایز کرده است.

900 مدرس در مراکز دانشگاه علمی و کاربردی گلستان فعالیت دارند و تعداد 200 نفر در کارگاه آموزشی سه روزه که در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در حال برگزاری است، حضور دارند.

دوره تربیت مدرس مهارت‎های عمومی مدرسین مراکز آموزشی علمی کاربردی استان گلستان از امروز 11 بهمن به مدت سه روز در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2307/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول