اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان خبر داد

اقامه نماز جماعت 82 درصد مدارس درمیان توسط معلمان

خبرگزاری فارس: امام جمعه درمیان با بیان اینکه هم‌اکنون در 166 مدرسه درمیان نماز جماعت اقامه می‌شود، گفت: نماز جماعت 82 درصد مدارس را به دلیل کمبود روحانی معلمان اقامه می‌کنند.

اقامه نماز جماعت 82 درصد مدارس درمیان توسط معلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری در نشست شورای اقامه نماز شهرستان درمیان اظهار کرد: هم‌اکنون در 200 مسجد سطح شهرستان نماز جماعت اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در 166 مدرسه درمیان نماز جماعت اقامه می‌شود، ادامه داد: از این میان اقامه نماز 31 مدرسه توسط روحانیون اعزامی و مابقی توسط فرهنگیان شهرستان اقامه می‌شود.

مسئول ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی نیز تصریح کرد: مبلغ 6 میلیون و 500 هزار تومان برای تعمیق و گسترش فرهنگ نماز در سال جاری هزینه شده است.

حجت‌الاسلام حسین کمیلی با بیان اینکه خراسان جنوبی از لحاظ سخت‌افزاری اقامه نماز هیچ مشکلی ندارد، گفت: باید در بحث نرم‌افزاری و حضور فعال‌تر و گسترده جوانان و نوجوانان در مساجد برنامه‌ریزی کنیم.

وی برگزاری 120 نشست آموزشی برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها پیرامون نماز، برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی و برگزاری همایش نماز و بازار را از مهم‌ترین اقدامات شورای اقامه نماز استان در سال جاری برشمرد و متذکر شد: برگزاری چهار گردهمایی رابطان و ائمه جماعات در مرکز استان از دیگر از فعالیت‌های این شورا در سال جاری است.

نصب تابلوهای جهت‌نمای قبله در پارکینگ‌های جاده‌های مواصلاتی شهرستان از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/2248/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول