اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور

توزیع برق سمنان دستگاه برتر در اقامه نماز شد

خبرگزاری فارس: شرکت توزیع برق استان سمنان در بین دستگاه‏های اجرایی استان، عنوان برتر را در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز کسب کرد.

توزیع برق سمنان دستگاه برتر در اقامه نماز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری استان سمنان که با حضور حجت‏الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، نماینده ولی‏‏فقیه در استان، استاندار سمنان، ائمه جمعه، مدیران دستگاه‏های اجرایی و . . . همراه بود، از خادمان و فعالان امر نماز تجلیل شد و از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.

در ارزیابی ستاد اقامه نماز استان سمنان که بر اساس برنامه نظام جامع ارزیابی سال 1390 و در محورهایی شامل خط مشی و راهبردها، مدیریت، مدیریت منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد و همکاری و منابع صورت گرفت، شرکت توزیع برق سمنان به این موفقیت نایل آمد.

شرکت توزیع برق استان سمنان بین دستگاه‏های اجرایی استان سمنان مشمول «تقدیر ویژه» و لوح تقدیر مربوطه به مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان اهدا شد.

در بخشی از لوح تقدیر ارائه شده از سوی عباس رهی، استاندار سمنان خطاب به سیدمحمد موسوی‏زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان آمده است: اینک که به فضل الهی و بر اساس ارزیابی هیئت داوری ستاد اقامه نماز استان سمنان در برپایی و اقامه نماز جماعت، توسعه و ترویج فرهنگ ارزشمند و انسان‏ساز نماز در سطح دستگاه مربوطه، اهتمام و تلاش وافری داشته‏اید، جا دارد از زحمات جناب‏عالی، اعضای شورای اقامه نماز و مجموعه همکاران تقدیر شود.

بی‏شک توفیق خدمتگزاری به امر نماز این فریضه بزرگ الهی، موهبت بی‏بدیل و سرچشمه فیض لایزال که پیامبر عظیم‏الشأن اسلام (ص) آن را نور چشم خود برشمرده، فرصتی گرانقدر و وظیفه‏ای گرانبهاست.

در ادامه می‏خوانیم: امید است گام‏هایی که در توسعه فرهنگ عالی نماز برداشته می‏شود، موجب رضایت‏مندی باری‏تعالی، اجر اخروی و سعادت دنیوی شود.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول