اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 125

سعدالدین: ماهیت نظام و کارکردهای جهانی آن مدنظر قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: در دهه مبارک فجر، ماهیت نظام و کارکردهای جهانی آن باید بیشتر مدنظر قرار گیرد.

سعدالدین: ماهیت نظام و کارکردهای جهانی آن مدنظر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین در نشست تشریح برنامه‏های دهه فجر در شهرستان سمنان بیان کرد: در دهه مبارک فجر، به طور معمول مسائل عمرانی، اقتصادی و رفاهی و اقداماتی که در طول سالیان اخیر در کشور صورت گرفته است، مورد توجه قرار می‏گیرد.

وی گفت: همواره در دهه فجر به بیان عملکردهای قابل قبول نظام اسلامی می‏پردازیم؛ در حالی که باید ماهیت نظام و کارکردهای جهانی آن بیشتر مورد نظر قرار گیرد.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمنان با بیان اینکه در 34 سال گذشته کارهای بزرگ، سترگ و قابل توجهی در ایران اسلامی انجام گرفته است، این اقدامات را به هیچ وجه حتی درخور مقایسه با قبل از انقلاب ندانست.

سعدالدین افزود: کارهایی که در این سال‏ها در داخل کشور انجام شده، قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

فعالیت‏های سالیان اخیر به هیچ وجه قابل قیاس با گذشته نیست

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمنان در توضیح بیشتر این بحث اظهار داشت: امروز حتی می‏توان گفت که در برخی شاخص‏ها، فعالیت‏های انجام شده در دولت‏های نهم و دهم با کل سالیان پس از انقلاب اسلامی برابری می‏کند.

سعدالدین ادامه داد: اقدامات انجام شده در زمینه تولید علم، فعالیت‏های نرم‏افزاری، جهش علمی و فناوری‏های نوین در سالیان اخیر به هیچ وجه قابل قیاس با گذشته نیست.

وی در تصدیق سخنان خود گفت: این سخنان بر اساس آمارهایی ارائه می‏شود که مجامع جهانی و موسسه‏های بین‏المللی در مورد پیشرفت ایران اسلامی ارائه می‏دهند و کشورهای حتی دشمن ملت ایران نیز مجبور هستند، به پیشرفت‏های کشورمان در بخش‏های مختلف اذعان کنند.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمنان گفت: عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون و اخلاص شهدا و ایثارگران در برهه کنونی سبب سرافرازی و برکت مردم شریف و عزیز ایران شده است.

مقایسه درباره وضع ایران باید از حیث هویتی انجام شود

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمنان تصریح کرد: مقایسه درباره وضع ایران پس از انقلاب اسلامی، باید از حیث هویتی انجام شود تا بدانیم هویت یک ایرانی قبل از انقلاب اسلامی چه بود و امروز به چه درجه‏ای از مراتب شخصیتی در جهان رسیده‏ایم.

سعدالدین اظهار داشت: از نظر هویتی و استقلال روند تکامل انقلاب در جهان نمی‏توانیم به هیچ وجه، انقلاب ملت ایران اسلامی را با هیچ کشور و دولتی مقایسه کنیم.

وی گفت: همه انقلاب‏هایی که در سراسر جهان در طول سالیان گذشته رخ داده است، در ادامه مسیر خود منحرف شده‏اند؛ اما انقلاب اسلامی ایران پس از 34 سال، نه تنها از راه و آرمان‏های اصلی‏اش منحرف و دور نشده است، بلکه با قاطعیت و قطعیت بیشتری به راه خود ادامه می‏دهد.

ایران از تمام گردنه‏های سخت به سلامت عبور کرده ‏است

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمنان بیان داشت: اهداف امام راحل امروز با درایت و دوراندیشی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به خوبی و در صراط مستقیم پیش می‏رود.

سعدالدین گفت: رهبری و مدیریت ولی امر مسلمین جهان با وجود تمام دشمنی‏ها و تحریم‏هایی که علیه ملت بزرگ ایران اعمال شده است، به همراه تیم کاری خود که دولت باشد، از تمام گردنه‏های سخت به سلامت عبور کرده‏اند.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمنان با بیان اینکه باید از این حیث خداوند متعال را شکرگزار باشیم، افزود: بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان بین‏المللی، هر یک از این تحریم‏ها و تهدیدهایی که علیه انقلاب اسلامی اعمال شد، به تنهایی کافی بود تا یک کشور و ملت را از پای درآورد.

انتهای پیام/2249/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول