اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دومین روز از ایام دهه فجر

7 پروژه عمرانی - تولیدی در سرعین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دومین روز از ایام‌الله دهه فجر در قلب گردشگری ایران شهر سرعین، هفت پروژه عمرانی و تولیدی به بهره‌برداری رسید.

7 پروژه عمرانی - تولیدی در سرعین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در مراسمی که شامگاه جمعه و در سرعین در قالب جشن انقلاب برگزار شد، با حضور استاندار اردبیل هفت پروژه عمرانی - تولیدی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم استاندار اردبیل در سخنانی دهه فجر را دهه عزت و شرافت این ملت در برتری‌جوئی برابر استکبار جهانی و طاغوتیان زمان برشمرد.

اکبر نیکزاد اظهار داشت: این ایام، ایام مبارک رهایی ملت ایران از یوغ نظام کفر بود.

وی ادامه داد: در 34 سال گذشته خدمات بسیار فراوانی در سطح کشور و استان اردبیل صورت گرفته که در این بین دولت احمدی‌نژاد در عین مظلومیت با ویژگی پرکاری توانسته است نمایشی از ارائه خدمات بی‌منت را به ظهور برساند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال 390 پروژه عمرانی و طرح تولیدی در استان به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل 325 پروژه عمرانی با 240 میلیارد تومان اعتبار و 65 پروژه اقتصادی و تولیدی استان با 127 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.

نیکزاد افزود: قرار است هر روز در یک شهرستان آیین افتتاح به همراه جشن انقلاب با حضور آحاد مردم برگزار شده و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر به نمایش گذاشته شود و در سرفصل‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، عمرانی و اجتماعی برنامه‌ریزی‌‌ها به صورت دقیق صورت گرفته تا ایام دهه فجر پاس داشته شود.

وی با پاسداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی نظام اسلامی گفت: دهه فجر برای همه مدیران، خدمتگزاران و مسئولان دلسوز انقلابی فرصتی است تا بتوانند با بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردمی و اجرایی، دستاوردها و پیام ارزشمند انقلاب اسلامی را به همه دنیا معرفی کنند.

استاندار اردبیل بیان داشت: اگر بتوانیم به بهترین شکل پیام انقلاب و دستاوردهای آن را به نسل جوان و نوجوان ارائه کنیم، در آن صورت در برابر هجمه‌های دشمنان مانع ایجاد کرده‌ایم.

وی افزود: ما در حالی جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار می‌کنیم که ایران اسلامی ما امروز مورد تهدید دشمنان و نظام استکباری قرار گرفته و در این اوضاع و احوال باید بیش از گذشته اعتماد و اطمینان مردم را به نظام تقویت کنیم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل در ادامه سخنان خود 22 بهمن را اوج این اعتماد و پشتیبانی مردمی از نظام اعلام کرد و ادامه داد: هر روز که از عمر این نظام می‌گذرد بر برگ افتخارات آن افزوده می‌شود، چرا که این ملت همچون دهه اول انقلاب در تحقق شعارهای آرمانی اسلام پایدار بوده و مقاومت می‌کنند.

نیکزاد در پایان سخنان خود تصریح کرد: دشمن امروز صلابت و اقتدار این ملت را نشانه گرفته تا بتواند بیش از هر زمان دیگر به اهداف شوم خود دست یابد که صحنه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش‌رو همه این فتنه‌گری‌ها را خنثی کرده و مقاصد دشمن پلید را برملا می‌کند.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول