اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

افتتاح و بهره‌برداری از 66 پروژه عمرانی در یاسوج / تحقق اشتغال 3000 نفری

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی 66 طرح عمرانی در شهرستان بویراحمد به بهره‌برداری رسید.

افتتاح و بهره‌برداری از 66 پروژه عمرانی در یاسوج / تحقق اشتغال 3000 نفری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه در آیین افتتاحیه طرح‌های عمرانی دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد با تبریک فرا رسیدن دهه پر فروغ فجر اظهار کرد: دهه فجر پیروزی خون بر شمشیر بود که ملت ایران با تأسی به فرامین بنیانگذار انقلاب اسلامی در مقابل مستکبران سرسپرده به پیروزی رسید.

فرماندار بویراحمد تعداد پروژه‌های عمرانی این شهرستان در سال جاری را 393 طرح عنوان کرد و گفت: بخشی از طرح‌ها در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و 66 پروژه آن در دهه فجر با اعتباری بالغ بر 183 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد هشت پروژه آن به صورت نمادین افتتاح می‌شود.

افتتاح نمادین 8 پروژه در بویراحمد

وی اعتبار هشت پروژه نمادین افتتاح شده در دهه فجر امسال را بیش از3 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بخشی از پروژه‌ها به بخش خصوصی اختصاص یافته و بیشترین پروژه‌های افتتاحی دولتی بوده که خوشبختانه برای افتتاح آن‌ها تاکنون هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشده است.

الفونه اذعان کرد: پروژه‌های روستایی در آئینی نمادین در سطح کشور به صورت همزمان اجرایی می‌شود از این رو به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی یک پروژه کلنگ‌زنی در شهرک صنعتی دلی‌بجک با اعتباری  بالغ بر 800 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

اشتغالزایی 3هزار نفره در بویراحمد

مسئول ارشد اجرایی بویراحمد تصریح کرد: با راه‌اندازی و افتتاح طرح‌های مذکور بیش از 3 هزار شغل در سطح شهرستان ایجاد می‌شود که 2 هزار و 500 شغل آن در بخش کشاورزی و 500 شغل آن در بخش‌های دیگر صنعت، فرهنگ و سایر حوزه‌ها است.

الفونه مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی را در حوزه راه‌سازی، بهداشت و درمان، صنعت و معدن و بهزیستی عنوان کرد و گفت: امیدواریم در افقی روشن شاهد توسعه هر چه بیشتر این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/82011/ح30/پ3003

  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول