اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری و افتتاح 233 پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، 233 پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری و افتتاح 233 پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت یوم‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از 66 پروژه عمرانی شهرستان بویراحمد، به صورت نمادین از هشت پروژه آن با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، فرماندار بویراحمد، معاون برنامه‌ریزی استاندار و جمعی از مسئولان ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بهره‌برداری شد.

سید حسین صابری اظهار کرد: گرامیداشت سی‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و قدردانی از فجر‌آفرینان و تمامی کسانی که با همت و تلاش در ایجاد ساختارهای لازم در این نظام فجرآفرینی کرده‌اند، بهانه‌ای شد تا از زحمات و حمایت‌های بی‌دریغ این افراد تشکر و قدردانی کنیم.

 وی، تعداد پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح و بهره‌برداری در یوم‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی را 233 پروژه عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها با مشارکت مردم و اعتباری افزون بر 39 میلیارد تومان بوده و این روزها را بهانه‌ کردیم تا به تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها سفر کرده و از نزدیک شاهد عملکرد هم‌کیشان خود در حوزه  اجرایی باشیم.

صابری به تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: اعتقادی به کلنگ‌زنی ندارم؛ هر دستگاه اجرایی باید اعتبار لازم برای راه‌اندازی و افتتاحیه‌ها را داشته باشند.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد به میزان خدمات این استان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام ستمشاهی خدمات ناچیزی را به مردم ارائه داد که در این استان سختی‌های کنونی تا حدود زیادی به دلیل کاهلی‌ها در گذشته است.

صابری ادامه داد: هرچه خواستم جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد را قبل از انقلاب تصور کنم، برایم امکان‌پذیر نبود، چراکه الان بیش از 54 هزار کیلومتر از راه‌های ارتباطی این استان آسفالته شده و همه از برکت نظام و انقلاب است.

صابری عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در برخی شهرهای کشور که شهرهای کهگیلویه و بویراحمد جزئی از آن‌ها است، حتی یک دانشجو در مراکز علمی وجود نداشت و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی بیش از 54 هزار دانشجو در 34 مرکز علمی و آموزشی این استان مشغول به تحصیل در این عرصه هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد شاخص ارزیابی توسعه را وجود مراکز علمی عنوان کرد و گفت: با توکل بر خدا و همراهی و همدلی، خدمات‌دهی در نظام جمهوری اسلامی افزایش یافته است.

این مسئول افزود: به منظور توجه و دقت به فرامین امام راحل، اولین پروژه افتتاحی در ایام‌الله دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد را مرکز فرهنگی و آموزش انتخاب کردیم و امیدواریم بر تمامی بهره‌برداران و دانش‌آموزان مبارک باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرکز نیمه اقامتی فرشتگان یاسوج، مؤسسه پژوهشی کلک نوین دنا، کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی یاسوج، احداث مدرسه استثنایی مرکز استان، مرکز نیمه اقامتی افق روشن، ساختمان خدمات و فناوری کسب و کار، مبتکران جهان شرکت آسان «تولید کیسه نایلون» و شن و ماسه کوهی بهرام قدمی به عنوان هشت پروژه نمادین افتتاح شده در شهرستان بویراحمد بود.

انتهای پیام/82011/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول