اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 بهمن‌ماه

حوزه علمیه خواهران گچساران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران گفت: حوزه علمیه خواهران گچساران با نام مقدس بی‌بی حکیمه (س)، دوشنبه 16 بهمن‌ماه رسماً افتتاح می‌شود و آغاز به کار خواهد کرد.

حوزه علمیه خواهران گچساران افتتاح می‌شود

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: حوزه‌های علمیه و روحانیت، از عناصر مهم و اصلی مولّد فرهنگ در کشور هستند که گفتار و کردار این قشر دینی، همواره حجت شرعی و مقبول افراد جامعه است.

وی با اشاره به برطرف شدن مشکل مکان حوزه علمیه خواهران گچساران، افزود: با همکاری مسئولان گچساران و استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکل ساختمان حوزه  علمیه خواهران گچساران برطرف شد و جهاد کشاورزی با همکاری مطلوب، یکی از ساختمان‌های قدیمی خود را به این امر مهم اختصاص داد.

حجازی تصریح کرد: با توجه به وجود حرم مقدس امامزاده بی‌بی حکیمه (س) دختر امام موسی‌بن‌جعفر (ع) در گچساران، حوزه علمیه خواهران این شهرستان دوشنبه 16 بهمن‌ماه با نام بی‌بی حکیمه (س) رسماً افتتاح می‌شود و آغاز به کار می‌کند.

امام جمعه گچساران با بیان این‌که تجهیزات و وسایل مورد نیاز این حوزه با حمایت و تعامل مسئولان بزودی تکمیل می‌شود، گفت: با تجهیز امکانات حوزه خواهران، این مرکز در بهمن‌ماه جاری‌ آغاز به کار می‌کند.

حجازی با اشاره به لزوم تقویت علمی حوزه‌ها به‌ویژه حوزه علمیه برادران گچساران عنوان کرد: در راستای تقویت علمی حوزه برادران، یکی از طلاب گچسارانی با اهدای مبلغی افزون بر 160 میلیون ریال نسبت به تکمیل و تجهیز حوزه علمیه برادران اقدام کرده است.

وی افزود: مبلغ اعلام شده در راستای تقویت علمی حوزه علمیه برادران و خرید رایانه و آموزش رایانه‌ای طلاب اهدا شده است.

گفتنی است،‌ حوزه علمیه خواهران در خیابان عمران، ساختمان قدیمی خدمات کشاورزی جهاد کشاورزی واقع شده است.

انتهای‌پیام/82014/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول