اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز دهه فجر صورت گرفت

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 16 پروژه در بخش مرکزی ملایر

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز دهه فجر، 16 پروژه با مجموع اعتبار یک میلیارد و 787 میلیون تومان در بخش مرکزی شهرستان ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 16 پروژه در بخش مرکزی ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، همزمان با نخستین روز دهه فجر، 16 پروژه با مجموع اعتبار یک میلیارد و 787 میلیون تومان در بخش مرکزی شهرستان ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

نخستین پروژه‌های شهرستان ملایر در دهه فجر امسال، شامل افتتاح ساختمان دهیاری «بابلقانی» با 21 میلیون تومان اعتبار، افتتاح آب‌رسانی روستای «جوزان» با اعتبار 910 میلیون تومان و نیز افتتاح هشت واحد ساختمان مددجویان کمیته امداد در روستاهای «جوزان» و «مانیزان» با اعتبار 120 میلیون تومان بود.

افتتاح ساماندهی گلزار شهدا در روستای «بابلقانی» و همزمان گلزار شهدای روستاهای علمدار علیا، عباسیه و توسک به تعداد هشت مزار شهید با 32 میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه‌های افتتاحی اولین روز دهه فجر در ملایر بود.

دفتر کانون کارشناسان دادگستری ملایر در ابتدای خیابان شهید رجایی ملایر با 30 میلیون تومان سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی آغاز عملیات بازسازی چهار بخش بستری بیمارستان غرضی با اعتبار 400 میلیون تومان نیز در نخستین روز از دهه فجر انجام شد.

جدول‌گذاری روستای جوزان و همزمان جدول‌گذاری دهیاری‌های روستاهای توچغاز، شوشاب و اسلام‌آباد با اعتبار 120 میلیون تومان در نخستین روز دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

همچنین روشنایی بلوارهای منتهی به میدان بهارستان با اعتبار 90 میلیون تومان و همزمان پروژه تبدیل سیم مسی به خودنگهدار خیابان معلم و 30 متری تاجوک ملایر با اعتبار 64 میلیون تومان انجام شد.

انتهای پیام/89013/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول