اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 118

119 پروژه عمرانی در سمنان افتتاح می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان از افتتاح 119پروژه عمرانی، اقتصادی و رفاهی در شهرستان سمنان به یمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

119 پروژه عمرانی در سمنان افتتاح می‏شود

حسن سعدالدین امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان، با اشاره به برنامه‏های دهه فجر در شهرستان سمنان اظهار داشت: به یمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بهار آزادی، 119 پروژه عمرانی، اقتصادی و رفاهی در شهرستان سمنان به بهره‏برداری می‏رسد.

وی با بیان اینکه افتتاح این تعداد پروژه به همراه طرح‏هایی محاسبه شده که شهرداری اجرایی کرده‏ است، اظهار داشت: برای اجرای این طرح‏ها، بالغ بر یک هزار و 40 میلیارد ریال سرمایه‏گذاری شده است.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: طرح‏های قابل افتتاح در دهه فجر در شهرستان سمنان در بخش‏های مختلفی نظیر خدمات شهری، آموزشی، صنعتی، عمران روستایی، برق‏رسانی، راه‏سازی، کشاورزی و آموزش عالی عملیاتی شده است.

استاندار سمنان سه‏شنبه هفته آینده میهمان مرکز استانی‏هاست

فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه استاندار سمنان سه‏شنبه هفته آینده میهمان مردم شهرستان مرکز استان خواهد بود، گفت: پروژه‏های مهمی قرار است در بازدید شهرستانی عباس رهی، استاندار سمنان در این شهرستان به بهره‏برداری برسد.

سعدالدین بهره‏برداری از مرحله نخست مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران سمنان را یکی از این طرح‏ها عنوان کرد که برای آن بیش از 70 میلیارد ریال سرمایه‏گذاری شده است.

وی از افتتاح طرح بهسازی و تقویت پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی دو سمنان در دهه فجر امسال خبر داد و سرمایه‏گذاری انجام شده برای اجرای این طرح را بالغ بر 36 میلیارد ریال اعلام کرد.

بهره‏برداری از 18 کیلومتر از محور سمنان- گرمسار

فرماندار شهرستان سمنان همچنین به بهره‏برداری طرح بهسازی و احداث 18 کیلومتر از محور سمنان- گرمسار اشاره و اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه مهم را نیز 140 میلیارد ریال بیان کرد.

سعدالدین همچنین گفت: در دهه مبارک فجر امسال، استخر سرپوشیده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی سمنان نیز با 10 میلیارد ریال سرمایه‏گذاری به بهره‏برداری می‏رسد.

فرماندار شهرستان سمنان اضافه کرد: طرح گازرسانی به روستای اروانه سمنان نیز با 116 میلیارد ریال هزینه در دهه فجر امسال افتتاح می‏شود.

اجرای 450 ویژه برنامه در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان همچنین بیان کرد: 17 کمیته شهرستانی در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان تشکیل شده و طرح‏ها را برنامه‏ریزی و ساماندهی کرده است.

سعدالدین گفت: در این کمیته‏ها، 450 برنامه متفاوت فرهنگی، اجتماعی و مردمی در مساجد، دانشگاه‏ها، مدارس و ادارات و . . . برنامه‏ریزی شده است که در دهه مبارک فجر در سمنان اجرایی می‏شود.

انتهای پیام/2249/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول