اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

تحریم‏ها نتوانسته به ایران آسیبی برساند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ارائه آمارها نشان می‏دهد که تحریم‏ها نتوانسته است به ایران آسیبی برساند.

تحریم‏ها نتوانسته به ایران آسیبی برساند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی گمرک استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی در نشستی با مدیرکل و مسئولان گمرک استان سمنان با تبریک روز جهانی گمرک، از عملکرد خوب گمرک سمنان در زمینه‏های مختلف تقدیر کرد.

وی با اشاره به آمارهای ارائه شده در خصوص صادرات و مسایل اقتصادی اظهار داشت: ارائه این‏گونه آمارها نشان‏دهنده این است که تحریم‏ها نتوانسته به کشور ضربه بزرگی بزند و این عملکرد نشان می‏دهد که ما هنوز با کشورها در زمینه صادرات و واردات مراوده داریم.

شاهچراغی گفت: برای پیشبرد بهتر کارها باید به کاری که به ما واگذار شده است، عشق بورزیم و عاشقانه کار کنیم؛ عشق کار دائمی و ابدی است.

نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: سه اصل مهم را باید در کارها فراموش نکنیم.

شاهچراغی پیروی از رهبری، وحدت و رضایت مردم را از این اصول ذکر کرد که اگر از این اصول غافل بمانیم، در کارها به مشکلات بسیاری برخورد می‏کنیم.

مدیرکل گمرک استان سمنان نیز به عملکرد خوب گمرک سمنان در 10 ماهه سال 91 نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت، 317 هزار تن کالا به ارزش 100 میلیون دلار از این گمرک صادر شده است.

علی‏اکبر شامانی افزود: صادرات کالا از استان سمنان از نظر ارزشی، 22 درصد افزایش نشان می‏دهد.

وی به ایجاد دفتر خانه گمرکی در گرمسار اشاره کرد و گفت: با همکاری بیشتر اداراتی که با گمرک ارتباط کاری دارند، می‏توانیم در جذب شرکت‏های مستقر در تهران به گمرک گرمسار گام‏های بهتری برداریم.

انتهای پیام/74004/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول