اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

کارشکنی دشمنان تأثیری در اراده پولادین ملت ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان با اشاره به افزایش تحریم‌های دشمنان گفت: کارشکنی دشمنان تأثیری در اراده پولادین سیل خروشان ملت ندارد.

کارشکنی دشمنان تأثیری در اراده پولادین ملت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت الاسلام والمسلمین حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته شهرستان در جمع نمازگزاران اظهار کرد: ایران اسلامی با پشتوانه ملت حرکت به سمت توسعه و پیشرفت را با اقتدار ادامه می‌دهد.

امام جمعه شیروان همچنین گفت: آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضوری پررنگ خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این حضور بار دیگر وفاداری مردم به نظام اسلامی و دستاوردهای آن را به دشمنان نظام اسلامی اثبات خواهد کرد.

کوثری بر برشمردن دستاوردهای نظام اسلامی در ابعاد فرهنگی،سیاسی و اجتماعی گفت:بیداری‌های اسلامی در کشورهای مختلف در پرتو انقلاب اسلامی رقم خورده است.

وی بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر نیز تاکید کرد و افزود: دهه مبارک فجر در حقیقت جشن هویت احیاء دین،خودباوری و اعتقاد به خود و متکی به ظرفیت‌های خود و جشن تولید علمی کشوری است.

امام جمعه شیروان گفت: در قبل از انقلاب مصرف کننده و یک کشور در حاشیه و گمشده در جغرافیای سیاسی جهان بود.

وی با اشاره به کسب افتخارات فراوان با تاسیس جمهوری اسلامی اظهار کرد: از این رو امام خمینی (ره) به ملت ایران و جهان اسلام و به جهان بشریت هویت بخشید و آنها را به راه و رسم هویت‌یابی دعوت کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با بیان اینکه جا دارد که ما امام را به عنوان یک سرمایه برای همیشه در تاریخ این انقلاب و تاریخ اسلام به آن معتقد باشیم و به آن عشق بورزیم یادآور شد: باید همواره دستاوردهای نظام اسلامی را حفظ کنیم.

امام جمعه موقت شیروان همچنین اضافه کرد:دهه فجر ایام پرشکوهی در نظام اسلامی است که امام خمینی آغاز گر، بانی و پایه گذار اساس انقلاب و ایران آزاد سرافراز و احیا مکتب بود.

انتهای پیام/63002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول