اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت حیدریه:

انقلاب ایران آغازگر جریان عظیمی در سرتاسر گیتی شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت حیدریه گفت: انقلاب اسلامی ایران آغازگر جریان عظیمی در سرتاسر گیتی شد که تبیین و شناساندن ابعاد مختلف این جریان اهمیت این دهه را آشکار می‌کند.

انقلاب ایران آغازگر جریان عظیمی در سرتاسر گیتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: باید جهت انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای سی و چهار ساله انقلاب به نسل سومی بی‌وقفه تلاش کرد.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) به انجام رسید.

شریعتی‌تبار گفت: ملت ایران تا زمانی که پرچم ولایت فقیه را در دست داشته باشد از توطئه دشمنان محفوظ خواهد بود و ملت ایران به رغم خواسته دشمنان انقلاب اسلامی 34 سال به حیات طیبه خود ادامه داده و به رشد علمی رسیده است.

وی رمز تداوم انقلاب اسلامی ایران و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان را ولایت‌مداری ملت ایران دانست و افزود: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را با رساترین فریاد تاریخ رهبری به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد.

شریعتی‌تبار عنوان کرد: مردم توانستند با هدایت‌گری امام خمینی (ره ) حکومت طاغوت را که در آن سال‌ها از سوی قدرت‌های شرق و غرب حمایت می‌شد در هم شکسته و بنیاد حکومت اسلامی را در کشور ایجاد کنند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی قبلا از طریق جنگ و کارهای فرهنگی و امروز از طریق تحریم و فشار اقتصادی کار خود را پیش می‌برند و ملت باید هوشیار باشند که دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند.

امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: تمام این موفقیت‌ها و دستاوردها به برکت خون شهدا و رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری ،تلاش و مجاهدت نیروهای متعهد به دست آمده است.

انتهای پیام/70009/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول