اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

آموزه‌های پیامبر دژ محکم در برابر دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تاکستان گفت: آموزه‌های پیامبر اسلام دژ محکمی در برابر دشمنان بوده و سبب دفع تحریم‌ها می‌شود.

آموزه‌های پیامبر دژ محکم در برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان با تبریک میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: این وقایع مبارک و گرامی در تاریخ بشر را به ملت‌های مسلمان به‌ ویژه هم‌وطنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه تاکستان پیرامون هدف رسالت پیامبر گرامی و نقش این رسالت در وحدت و همگرایی میان ملت‌های اسلامی افزود: پیروی از اهداف رسالت پیامبر، امت اسلامی را به یک دژ محکم در برابر دین ستیزان تبدیل کرده و توطئه‌ها را نابود می‌کند.

اسلامی تصریح کرد: توطئه‌های دین ستیزان برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام امروز جدی بوده و وحدت و یکپارچگی امت اسلامی تنها راه جلوگیری از به ثمر نشستن این توطئه‌ها و دسیسه‌ها است.

اسلامی با بیان اینکه به تأکید پیامبر (ص) پیروی از امامان معصوم ضروری است، بیان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)  نمونه‌ای از پیروی مردم از کلمه الله‌ اکبر بوده و عامل پایداری تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران دارای قانون اساسی است که از برترین قوانین اساسی در دنیا به‌ حساب آمده و این مهم به دلیل نشأت گرفتن این قانون از قوانین عظیم اسلامی است.

امام جمعه تاکستان پیرامون ویژگی‌های عظمت و پایداری در ملت ایران عنوان کرد: شریک نشدن در ظلم و خونریزی با رژیم صهیونیستی، آمریکا و استکبار از عظمت‌های نظام اسلامی و مردم ایران است.

اسلامی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی رخ نمی‌داد معلوم نبود مردم ایران به چه سمتی حرکت می‌کردند، تصریح کرد: پیشرفت‌های ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ملت ایران در همه زمینه‌ها ناشی از تأسی آنان به کلمه الله‌ اکبر است که بر زبان تمام قشرهای مردم چه شیعه و چه سنی جاری و موجب پیروزی شده است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در سطح کشور اظهار داشت: این مشکلات باید توسط خود ملت درست شده و به نتیجه برسد.

اسلامی بیان کرد: امام راحل و جوانان دیروز کار و وظیفه خویش را انجام داده و به‌ ثمر رساندند و امروز وظیفه ماست که این مسیر را ادامه داده و به مقصد برسانیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم‌اکنون حضوری فعال در عرصه رفع مشکلات مختلف جامعه و هدایت نظام و امت اسلامی دارند و ادامه ‌دهنده خط و روش امام (ره) هستند، تصریح کرد: حمایت همه‌ جانبه مردم از رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ عامل اقتدار ملت ایران در مقابله با دشمنان اسلام از جمله آمریکا و غرب بوده و سبب شکست نقشه‌های آنان می‌شود.

اسلامی وضع اسفناک مردم و کشور در زمان طاغوت را نشانه حمایت رژیم پهلوی از سران استکبار و حاکمان خودفروخته دانست و بیان کرد: امام خمینی (ره) با رهبری خود در به پیروزی‌ رساندن انقلاب اسلامی، عظمت و عزت بزرگی را به ملت ایران ارزانی داشت و سربلندی اسلام را افزون‌تر کرد.

خطیب جمعه تاکستان با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت: تمام مردم ایران باید با حضور گسترده در این انتخابات پشت سر رهبری گام برداشته و در این عرصه مهم شرکت کنند.

اسلامی موفق نبودن برگزاری این انتخابات را از مقاصد دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه استکبار عنوان کرد و افزود: حضور گسترده مردم، اهداف دشمنان را ناکام گذاشته و این مهم یک وظیفه بزرگ برای آحاد ملت ایران است.

وی با اشاره به دهه‌ فجر و 22 بهمن‌ ماه‌ سال روز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم ایران با حضور گسترده در مراسم این روز پیام پا برجایی و ایستادگی خویش را به استکبار رسانده و اثبات می‌کند که ترسی از تهدیدها نداشته و تحریم‌ها نیز نمی‌تواند آنان را به زانو درآورده و آمادگی کامل خویش را همواره حفظ می‌کنند.

انتهای پیام/77005/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول