اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده نیاز به پیگیری قضایی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر زنجان توسط شرکت‌های تعاونی مسکن گفت: برخورد با این نوع خرید و فروش‌ها نیاز به پیگیری قضایی دارد.

خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده نیاز به پیگیری قضایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بحث اضافه شدن به محدوده شهر زنجان به صورت متناوب در جامعه مطرح می‌شود، اظهار داشت: قاطعانه می‌گویم که تا به امروز هیچ یک از اراضی شرکت‌های تعاونی مسکن داخل محدوده شهر زنجان نشده است.

* زمین اضافه شده به محدوده شهر زنجان دولتی بوده است

وی به اضافه شدن 80 هکتار از اراضی راه و شهرسازی به محدوده شهر زنجان اشاره کرد و افزود: این زمین‌ها متعلق به دولت بوده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: زمین‌های اضافه شده به محدوده شهر زنجان مربوط به مسکن مهر بوده است.

وی اضافه کرد: اضافه شدن زمین‌های متعلق به دولت بر اساس مصوبه کارگروه زیربنایی و شهرسازی و همچنین شورای عالی معماری بوده است.

باباپور با تاکید مجدد بر عدم ورود زمین‌های خریداری شده توسط شرکت‌های تعاونی به محدوده شهرها گفت: تاکنون هیچ یک از این زمین‌ها وارد محدوده شهر زنجان نشده‌اند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد مسئولیت برخورد با خرید و فروش زمین‌های اطراف شهر زنجان در بین مردم گفت: مقابله با این اقدامات نیاز به برخورد قضایی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به پیگیری دادگستری در مورد خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر اشاره کرد و افزود: قوه قضائیه پیگیر موضوع است.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول