اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

تاکید وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل پروژه‌های استان بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی ایشان بر تکمیل و تسریع در اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان بوشهر تاکید کرد.

تاکید وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل پروژه‌های استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند  صبح امروز در جمع شماری از مدیران اجرایی استان بوشهر در ارتباط با دیدار با وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی نیز پروژه‌های مهم و کلانی را در سطح استان بوشهر در دست اجرا دارد.

حسنوند افزود: اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی می‌تواند نقش مهمی در تحول استان بوشهر داشته باشد، نمونه بارز این پروژه‌ها ساخت بیمارستان 280 تختخوابی بوشهر بود که به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: در دیدار با مهندس نیکزاد موضوع تسریع در اجرای پروژه‌های آزادراه بوشهر به شیراز، گذر 75 متری، بیمارستان برازجان مورد بررسی قرار گرفت.

حسنوند اظهار داشت: همچنین در این دیدار در مورد توافقات صورت گرفته در بخش ساخت واحدهای مسکن مهر بحث و بر تسریع در اجرای این پروژه‌ها تاکید شد.

استاندار بوشهر بیان کرد: با توجه به عزم راسخ وزیر راه و شهرسازی برای اجرای پروژه‌ها تا پایان دولت دهم، تاکیدات زیادی هم بر رفع مشکلات موجود در ساخت واحدهای مسکن مهر داشتند.

وی گفت: استاندار بوشهر در زمینه جاده و راه از استان‌های برتر کشور است و در کنار راهسازی، اولویت اجرای پروژه‌های مسکن را هم داریم.

حسنوند مسکن مهر را از سیاست‌های مهم و اصولی دولت ذکر کرد و افزود: دولت با اجرای طرح مسکن مهر موجب امید در دل اقشار کم درآمد شد و بسیاری از افرادی که تاکنون خانه‌دار نبودند، صاحب خانه شدند.

انتهای پیام/66006/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول