اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

مدیرکل راه و شهرسازی لار منصوب شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی داریوش نصر به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی لار معرفی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لار منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی شهرستان لار، معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: موفقیت مدیران فقط با علم، دانش و ایمان کامل نیست، بلکه همراهی و همکاری مسئولان در مسیر خدمت‌گذاری تکمیل کننده فرصت برای ارائه خدمات مطلوب است.

علیرضا محفوظی افزود: از مهمترین پروژه‌های حوزه استحفاظی این اداره کل ورودی شهر لار - کمربندی غربی، پروژه مهر ماندگار چهارخطه کردن جهرم - لار- بندرعباس، راه آهن شیراز - لار- بندرعباس، تونل شهید باقری لامرد، چهارخطه کردن لامرد – اشکنان، چهارخطه کردن مهر- گله دار- دارالمیزان و بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر است که امیدواریم با تأمین اعتبار مورد نیاز بتوانیم شاهد بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه‌ها باشیم. 

وی با تقدیر از مدیرکل پیشین راه و شهرسازی لار، به خاطر خدمات چند ماهه خود برای مدیرکل جدید این اداره کل آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر، امام جمعه لار، قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی فارس و تنی چند از مسئولان این شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/2448/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول