اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه:

انقلاب اسلامی ایران شاخص‌ترین قیام دینی در جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار ارومیه گفت: انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان شاخص‌ترین انقلاب دینی در جهان شناخته می‌شود.

انقلاب اسلامی ایران شاخص‌ترین قیام دینی در جهان است

جواد شریف‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دهه فجر دهه عزت و آبروی ملت ایران بوده و به‌عنوان دوران کرامت ایران اسلامی شناخته می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به‌دلیل مردمی بودن و برخاسته‌ بودن این انقلاب از بطن مردم محبوبیت ویژه‌ای نزد مسلمانان دارد و به همین دلیل باید در نزد مردم گرامی داشته شود.

فرماندار ارومیه با اشاره به برگزاری بیش از 31 دوره انتخابات در طول انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: این نشان از دیپلماسی قوی ایران و توان مردم این کشور در حل راهبردهای سیاسی و اجتماعی در طول تاریخ دارد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ دستاوردهای نظام اسلامی توسط مردم در طول تاریخ ابراز داشت: فرهنگ انقلابی مردم در دوران مختلف یکی از دلایل اصلی دشمنی غرب با ملت ایران است که در طول تاریخ به‌خوبی نشان داده شده است.

شریف‌نژاد در ادامه عنوان کرد: دشمن در تلاش برای ایجاد تفرقه میان مردم ایران و در نتیجه غلبه بر این انقلاب است اما باید بداند که ملت ایران اسلامی در تمام طول تاریخ خود دارنده نشان اقتدار اسلامی بوده و به همین دلیل نمی‌توان در میان عزم و اراده دینی آن‌ها خللی ایجاد کرد.

وی همچنین اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران مسیر پر تلاطم و پر فراز و نشیب دوران را با سرافرازی طی کرده و تا پایان مسیر نیز با همین اقتدار راه خود را ادامه خواهد داد بنابراین دشمنان هیچ‌گونه موفقیتی در خصوص شکست این نظام نخواهند داشت.

فرماندار ارومیه در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده به‌عنوان مهره غلبه مردم ایران بر تمام دسیسه‌های دشمنان بوده و به زودی شاهد اثربخشی این راهبرد بر تمام نقشه‌های دشمنان خواهیم بود.

انتهای پیام/61003/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول