اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

استکبار از تفکرات ایران در بعد بین‌الملل هراس دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: استکبار جهانی از گسترش تفکر ایرانی در بعد بین‌المللی هراس دارد و به این دلیل از هر حربه‌ای برای خاموش کردن صدای ایران استفاده می‌کند.

استکبار از تفکرات ایران در بعد بین‌الملل هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول عباس پاپی‌زاده صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: استکبار جهانی در تلاش است تا صدای ایران را در جامعه بین‌المللی خاموش کند اما برعکس این صدا روز به روز بلندتر و جهانی‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بر اعتقادات خود ایستاده است و از تهدیدات استکبار جهانی هراسی به دل راه نمی‌دهد، افزود: استکبار از این روحیه نظام ترس دارد و روز به روز تحریم‌ها را تشدید می‌کند.

*مردم ایران برای کسب عزت، انقلاب کردند

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی برای دست یافتن به عزت و سربلندی، انقلاب کردند و هیچ‌گاه از آرمان والای خود عقب نشینی نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: ملت ایران بیدار و هوشیار است و در راستای مقابله با دشمن پشت ‌سر رهبر معظم انقلاب حرکت خواهد کرد.

پاپی‌زاده خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی 34 سال است که در هراس به سر می‌برند و حتی فکر تجاوز به ایران را در سر نمی‌پرورانند.

وی ادامه داد: رمز موفقیت ایران اسلامی در سال‌های گذشته تنها وحدت و اطاعت از رهبری بوده و دشمن نیز در شرایط کنونی این مهم را نشانه گرفته است.

*بصیرت، اصلی‌ترین سلاح است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بصریت مردم در راستای افشای نقشه‌های دشمنان نقش اساسی دارد و در این باره همه باید به هوشیاری و بصریت در جامعه اسلامی رهنمون شوند.

وی بصریت را اطاعت از رهبری عنوان کرد و گفت: اطاعت از رهبری در شرایط کنونی بهترین راه برای گذر از پیچ سخت و تاریخی انقلاب اسلامی است.

پاپی‌زاده در پایان گفت: ملت ایران ثابت کرد که مردمی که برای خدا قیام می‌کند از سوی خدا نیز یاری می‌شوند.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول