اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

دشمنان می‌خواهند با تحریم و فشار ملت ایران را تسلیم کنند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان به خیال خام و باطل خود می‏خواهند با تحریم و فشار، ملت ایران را تسلیم خواسته‏هایشان کنند.

دشمنان می‌خواهند با تحریم و فشار ملت ایران را تسلیم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ابوالفضل دربانیان ظهر امروز در گردهمایی بصیرتی مساجد و محلات شاهرود، در سخنانی با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: با طلوع انقلاب اسلامی، ظلمت استعمار و استبداد و کفر در جهان رنگ باخت و نهضت حق برابر کفر رو نمایاند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران باعث شد تا مکتبی الهی و بر پایه اسلام ناب شکل بگیرد و برابر طاغوت و عصیان مقابل خدا بایستد و ملت در خواب و جدا شده از فطرت انسانی و خوگرفته به فطرت حیوانی را بیدار کند.

دشمنان اسلام و انقلاب امروز کلافه و سردرگم شده‏اند

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: با طلوع انقلاب اسلامی، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تلاش کرد تا نور این انقلاب را کم‏سو کنند و با برنامه‌های مختلف آن را از میان برداشته و به یکه‏تازی خود در جهان ادامه دهد.

دربانیان خاطرنشان کرد: اما رهبری امام راحل و پشتیبانی همه‏جانبه ملت سرافراز و مقاوم ایران، دشمنان را ناکام گذاشته و تمام تلاش‌های آن‌ها را بی‏اثر کرده است.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب امروز کلافه و سردرگم در بی‏راهه‌ای قدم گذاشته‌اند که خود را گرفتار و در گرداب می‌بینند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: تمام تحریم و فشارهای استکبار و غرب به خاطر این است که ملت ایران، اسلام را به عنوان دین خود انتخاب کرده‌اند و این دین به آن‌ها رمز مقاومت و پیروزی را آموخته است و تلاش می‌کنند ما را از این دین جدا کنند.

ولایت فقیه باعث پیروزی برابر توطئه‌های دشمنان شده است

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حکومت ولایت فقیه باعث پیروزی ما برابر توطئه‌های دشمنان شده است، افزود: رهبر انقلاب مانند یک قطب‏نما، مسیر درست را به ملت آزاده ایران و دیگر آزادگان جهان نشان می‌دهند و این باعث شده تا این سردرگمی‌ها در غرب بیشتر شود.

دربانیان با تاکید بر سخنان رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی در جامعه ما اظهار داشت: اگر ما سبک زندگی خود را در خط اسلام قرار دهیم، مطمئناً در اقتصاد مقاومتی که برگرفته از اسلام است، موفق می‌‌شویم و این رمز مهمی بوده که باید بدان توجه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان به عنوان مدافعان انقلاب و اسلام وظیفه دارند تا در ابتدا، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی را به درستی درک و در زندگی پیاده کرده و سپس آن را در جامعه ترویج و تبیین کنند.

انتهای پیام/2249/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول