اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

تحریم‌ها را با حمایت‌های مردمی خنثی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر صادقانه و شفاف مباحث را برای مردم بازگو کنیم می‌توانیم از کمک‌های آن‌ها برای پشت سر گذراندن تحریم‌ها استفاده کنیم.

تحریم‌ها را با حمایت‌های مردمی خنثی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها در جلسه علنی ظهر امروز شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی حاصل فعالیت‌های شایسته 10 دولت فعال در جمهوری اسلامی بوده است، اظهار کرد: این مردم بودند که با مشارکت یکدیگر توانستند دوران 8 ساله دفاع مقدس و جهاد سازندگی را اداره کنند؛ بنابراین ضرورت دارد اکنون نیز دولت رویکرد مردمی خود را تقویت کرده و از این استعداد بالقوه به درستی استفاده کند.

وی با بیان اینکه اگر دولت و مجلس با همیاری هم کار کرده و شفاف با مردم صحبت کنند به راحتی می‌توانیم تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم، تصریح کرد: اگر دولت برای مردم شفاف‌سازی کند که توان پرداخت چه میزان اعتبار مورد نیاز شهرداری را دارد و به صورت پایلوت 20 درصد از اختیارات خود و تأمین مابقی بودجه را به شورای اسلامی شهر اصفهان واگذار کند، این نهاد می‌تواند بودجه باقی مانده را از محل کمک‌های مردمی تأمین کند.

وی تأکید کرد: شاهد این موضوع خیران مدرسه‌ساز، مسکن ساز، بیمارستان‌ساز و خیران فعال در عرصه‌های مختلف در شهر اصفهان است  که به راحتی می‌توان از ظرفیت آنها برای توسعه فعالیت‌های عمرانی و رفع نیازهای ضروری مردم استفاده کرد.

حاج رسولیها با اشاره به تحریم‌های سال‌های اخیر اظهار کرد:  در حال حاضر که با تحریم‌ها روبه‌رو شده‌ایم هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد چرا که اگر صادقانه و شفاف مباحث را برای مردم بازگو کنیم می‌توانیم این دوران را نیز پشت سر بگذاریم.

وی با تأکید بر اینکه شورای اسلامی شهر آمادگی دارد با یک سوم بودجه، اهداف دولت را پیاده کند، گفت: هنوز شورای اسلامی شهر اصفهان بودجه شهرداری را تأیید نکرده است، ما معتقدیم که مردم می‌توانند کمک قابل توجهی برای تأمین بودجه داشته باشند و در این راستا احتمال افزایش بودجه سال 92 شهرداری اصفهان تا یک هزار و 434 میلیارد تومان را به مناسبت سال سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: همانطور که مردم اصفهان در تمام عرصه‌های انقلاب پیشتاز و جلودار بوده‌اند در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن آیین‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز الگو و زبانزد عام و خاص هستند.

انتهای پیام/63008/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول