اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش هفتکل:

260 دانش‌آموز هفتکلی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش هفتکل از اعزام 260 دانش‌آموز پسر هفتکلی به اردوی راهیان نور و مناطق عملیاتی استان خوزستان خبر داد.

260 دانش‌آموز هفتکلی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

محمد بهزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: دانش‌آموزان هفتکلی همراه کاروان راهیان نور در مقطع دوم دبیرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی آشنایی دانش آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس را یکی از اهداف اردوهای راهیان نور دانش آموزی دانست و افزود: اردوی راهیان نور پسران دوم دبیرستان در حالی برگزار شد که طی آن دانش‌آموزان هفتکلی از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان بازدید ‌کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش هفتکل ادامه داد: به منظور هماهنگی این اردو جلسه‌ای با حضور جمعی از کارشناسان، فرماندهی سپاه ناحیه هفتکل، معاونت اردویی و گردشگری سپاه ناحیه، مسئولان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان برگزار شد.

*زیارت مزار شهدای هویزه

وی با بیان اینکه در این اردو دانش‌آموزان هفتکلی به زیارت مزار سردار سرلشکر سیدمحمد حسین علم‌الهدی و دیگر شهدای حماسه‌ساز هویزه و کرخه نور رفتند، افزود: راویان در کنار مزار شهدا به بیان چگونگی شهادت این شهدای مظلوم در سال 1359 پرداختند.

بهزادی زیارت مشهد شهید چمران در دهلاویه را یکی دیگر از برنامه‌های اردوی راهیان نور دانش آموزان هفتکل عنوان کرد و گفت: در پادگان شهید محلاتی برای آشنایی دانش‌آموزان صحنه‌هایی از دفاع مقدس بازسازی ‌شد.

وی حضور در یادمان شهدای والفجر هشت اروند و زیاد مشهد شهدای شلمچه را از دیگر برنامه‌های این اردو بیان کرد و افزود: روایت‌گران دفاع مقدس با حضور در کنار دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی مختلف، خاطرات دوران جنگ را برای آنان بازگو کردند.

انتهای پیام/2329/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول